"Soğuk..." demişti sessizce kalan son enerjisiyle satomi. Gözünü bile açamıyordu. Yorgundu, üşüyordu. Yere değen vücudu taşlar yüzünden acıyordu. Birisi tarafından kaldırılınca acısı hafiflemişti. Gözünü araladığında satoru'yu gördü.
"Satoru" diye seslendi kısık bir ses ile. Satoru ona baktı ve uyandığını görünce gülümsedi. İçi rahatlamıştı.
"Abin yanında, uyumaya devam et" dedi.
Satomi sanki bunu bekliyormuş gibi kafasını geri yerleştirdi. Rahat bir yolculuk olmuştu onun için. Yavaş yavaş abisinin onu taşıdığı hissiyatını da kaybetti.Bir süre sonra yeniden uyandı. Uyanınca yatağın ucunda oturan nobarayı gördü. Uyukluyordu. Derin bir nefes alıp yataktan kuvvet aldı ve kalktı. Yatağın ucuna geçip arkadan nobaraya sarıldı. Nobara irkilmiş olacakki uyandı ve şaşkın bir ses ifadesi çıktı ağzından.
"Uyanmışsın" dedi.
Hıhı diye mırıldandı Satomi. "İyi olmana sevindim" dedi nobara.
"Kurtulduğunuz için minnettarım!" Dedi Satomi.
"Size bir şey olacak diye çok korktum" diye de ekledi. Nobara gülümsedi."Kendini koruman bizim için yeterli" dedi ve ayaklandı. "Diğerleri de çok endişelendi, onlara haber vermem lazım" dedi.
Satomi başını salladı. Nobara odadan ayrıldıktan sonra o da ayaklandı ve elini yüzünü yıkayıp temizlendi. Kendini enerjik hissediyordu. Dün olanları aklından geçirdi. O adamlar onu arıyordu. Büyük ihtimalle satoru bir daha dışarı çıkmasına izin vermeyecekti. Bunu düşününce kendi kendine sinirlendi. Bildiği az ama güçlü teknikler vardı. Her kullandığında sonu böyle olacak diye endişelenmişti. Güçlüydü ancak kontrol edemiyordu.
Bu düşünceler onu boğdu ve odasından çıkıp bahçeye indi. Bahçede yürüyüş yapıp temiz hava alıyordu. Burada güvende olduğunu biliyordu. Bu onu rahatlatıyordu. Okulun etrafında tur atarken megumi'yi gördü. Ona seslendi.
"Fushıguro-kun!""Ah uyanmışsın Satomi-chan" dedi Megumi. Sesinde rahatlamış bir ton vardı.
"İyi olmanıza sevindim, endişelenmiştim" dedi Satomi. Biraz sohbet etmeye başladılar. O uyurken neler olduğunu sordu. Anlattığına göre Satomi uykuya daldıktan sonra lisedeki diğer kişiler gelmişti. Olayı öğrenmiş ve etrafı incelemişlerdi. Gojo satomiyi götürdükten sonra ilk kez satomiyi görmüştü. Satomi her şeyi dinledikten sonra kafa salladı.
"Teşekkürler fushıguro-kun, bu arada satoru nerede?" Dedi satomi
"Ah gojo sensei mi, buradan içeriye girip ilerlersen koridorun sonundaki odada"
Dedi.Satomi yine teşekkür etti ve yanından ayrıldı. İçeri girip koridorda ilerlemeye başladı. Endişeli hissediyordu. Kapıyı çaldı ama hiç ses çıkmadı. Yinede odaya girdi. Abisi oradaydı.
"Gelebilir miyim?" Dedi. Abisi basini salladı."Nasıl hissediyorsun?" Diye sordu satoru
"Daha iyiyim, gece için teşekkürler" dedi.
"Lanet kullanmışsın"
Satomi başını salladı.
"Becerebildin mi?" Diye ekledi.
"Kısmen. Vücudumda büyük bir güç hissediyorum ama kontrol etmekte zorlanıyorum. Bildiğim teknikler çok ağır, klandan öğrendiklerim. Sen başıma cin verince klandakiler beni hor görmeye başladı, hiçbir şey öğretmediler"
"Sen ne yaptin peki?" Diye sordu satoru
"Gizlice bazı teknikler öğrendim. Beni içten içe hor görseler de klanı koruyan kişi yıllarca ben oldum" dedi.
YOU ARE READING
Beyaz melek
Hayran KurguSatoru'nun kız kardeşi sonunda zincirlerinden kurtuldu ve ideallerini gerçekleştirmek için herkesi karşısına aldı