-5-

26 3 14
                                    

"ONİ-CHAN!" Diye seslendi satomi abisine.
"Ne var Satomi" diye cevap verdi abisi.

"Liseye geçmene az kaldı! Heyecanlı mısın?" Diye sordu meraklı şekilde satomi.

"Umrumda değil" dedi satoru.

"Aptal"

"BUNU NERDEN ÖĞRENDİN!" Diye bağırdı satoru. Sonra iç çekip umursamadı.

"Ben liseye gidip buradan kurtulacağım için mutluyum, orada güçlenip seni de buradan kurtaracağım" dedi satoru.

"Birlikte dışarı çıkıp gezebilir miyiz?" Diye sordu satomi büyüttüğü gözleriyle. Satoru kafa sallayınca satomi daha da sevindi.

"Oni-chan, bana söz verir misin?"

"Ne için?" Diye sordu satomi

"Hep benim yanımda olacağına söz
Vermen lazım" dedi satomi. Satoru parmağını uzattı. Satomi ile parmaklarını kenetlediler. Birbirlerine söz vermişlerdi.
_________________________________

"ONİ-CHAN! GÖRÜŞÜRÜZ!" Diye bağırdı heyecanla satomi. Aynı zamanda ağlıyordu ama belli etmemeye çalışıyordu. Küçük bir kızdı sadece. Satoru ona abartacak bir şey olmadığını geri geleceğini söyledi. O gün satoru jujutsu teknik lisesine başlıyordu. Artık tapınaktan ayrılma günü gelmişti onun için. Satomi onun yanında olan tek kişinin gitmesine üzülse de abisinin geri geleceğini biliyordu.
_________________________________

"Sanırım bugün de gelmedi" diye geçirdi içinden satomi. 11 yaşına girmişti. Yaşıtlarından olgun birisiydi. Sakin sessiz bir genç kız adayı olmuştu. Gece yarısı bahçede dolaşıyordu. İleriden gelen iki kişi gördü. Gözlerini kısıp baktı ve sonra satomi gülerek koştu.

"ONİ-CHAN! SONUNDA GELDİN!" Diyerek yanına gitti. Yanında kısa kahverengi saçlı bir kız da vardı. Satoru kardeşini gördüğüne hiç sevinmişe benzemiyordu. Uzun zaman telefonda görüşmüşlerdi. Yanındakini shoko-chan diye tahmin ediyordu ama diğer arkadaşını göremedi. Satoru sonunda konuştu.

"Ah satomi, burdaymışsın"dedi sadece dalgın gözlerle.

"İyi misin?" Diye sordu endişeyle. Satomi abisinin gözlerine bakınca buz kesildi. Sanki kanı çekilmişti. Gözleri girdap gibi onu içine çekip ona vahşet hissettiriyordu. Satomi korkmuştu. Gitmek için arkasını döndü ama satoru onu kolundan yakaladı.

"Diğer abi nerede?" Diye sordu. Satoru cevap vermedi. Shoko elini omzuna koydu.

"Artık bizimle değil, kendine yeni bir yol seçti" dedi shoko

Satomi hala koşup gitmek istiyordu. Sanki bu kişi abisi değildi. Kolunu hala bırakmamıştı. Satoru sonunda yine konuşmaya başladı.

"Satomi, bir süre daha burada kalman gerekecek" dedi satoru.

"b-ben beklerim! O sırada jujutsu öğrenirim!" Dedi. Gojo'nun ifadesi kaybolmamıştı. Diz çöktü ve Satomi'nin bileğinden tuttu.

"Satoru yapma" dedi shoko. Ne kadar vazgeçirmeye çalışsa da işe yaramadı. Satomi çok korkuyordu

"C-canım acıyor!" Dedi.

Etraf sarı olmaya ve parlamaya başlamıştı. Minik bir cin belirdi etrafında.
"Benim adım zein! Emrinizdeyim!" Dedi minik cin.

"Kardeşim ölümle burun buruna gelmediği sürece lanetli enerjisini kullanamayacak. Onu koru" dedi satoru lanetli cine. Cin ortadan kayboldu ve bir ışığa döndü. Satomi'nin parmağına bir yüzük gibi dolandı. Ardından zincirler etrafını sardı. Sanki hapise düşmüş gibiydi.

Beyaz melekWhere stories live. Discover now