🪐16🪐

498 9 2
                                    


Gdy się obudziłam Patryka obok mnie nie było. Wstałam i wyszłam z pokoju ale ich nigdzie nie widziałam.
Może poprostu poszli gdzieś sami.
Jednak napisałam do Patryka.

Melcia💚
Patryk czy powiesz mi gdzie wy jesteście?

Melcia💚
Wyszliście nic mi nie mówiąc o tym

Melcia 💚
ODPISZ!

Kurczak🐥
Wrócę za pół godzinyy

Zrobiłam sobie coś na śniadanie a później brudny talerz włożyłam do zmywarki. Czekałam jeszcze 20 min a Patryk wrócił.
Kiedy tylko go zobaczyłam odrazu się zapytałam.
-Nadal chcesz ze mną jechać do Hani?
-No tak.
-To chodź, pojedziemy twoim autem.
-Nie mam innego wyboru bo ty swojego nie masz.-Zaśmiał się lekko
-prawda.-wstałam z kanapy i poszliśmy w strone drzwi w stronę drzwi.

On szedł za mną i wsiedliśmy do auta.
-Przemek czuje się już lepiej, pogadaliśmy i się tym tak nie zamartwia.-Popatrzyłam na niego a on nadal mówił.-Moim zdaniem ich relacja stała się toksyczna przez nią.
-też tak uważam.-Odezwałam się opierając głowę o okno auta.
Przez resztę drogi rozmawailiśmy o wszystkim co nam wpadło go głowy.
Jednak Patryk zaparkował pod halą i udaliśmy się do studia Hani.

-Czeeść.-przytuliłam ją a zaraz po mnie Qry też się z nią przywitał i ją przytulił.
-Możemy zaczynać?-Powiedziała dziewczyna na co przytaknęłam.

POMIJAMY MOMENT Z WPADANIEM DO KULEK MOI DRODZY. AUT😘

Usiadłam na kanapie w kształcie ust. A Hania na swoim różowym fotelu.
-A więc tak. Myśle że wszyscy wiemy że twoja praca jako infu zaczęła się przez spotkania trzech króli w Hiszpanii. Od początku byłaś shipowana z Qrym, jakie masz zdanie na ten temat?
-Myśle że ludzie nasz shipują bo spędzamy ze sobą dużo czasu a to dlatego że się przyjaźnimy. PRZYJAŹNIMY.-popatrzyłam Hani prosto w oczy.

Rozmawiałyśmy jeszcze na różne tematy związane ze mną a Hania nagle powiedziała wstając
-okej myśle że już wyciągnęłam od ciebie wszystko. Dziękuje że wziełaś udział w moim odcinku tutaj.
-Ja również dziękuje że mogłam wziąć udział w odcinku.
-Ależ proszę bardzo. Papa widzowie widzimy się za tydzień o 17 !!

-Czeeść.-Podeszłam do Patryka a Hania kierowała się w stronę wyjścia.
-Ooo już?-spojrzał na mnie.
-Takk, jedziemy?
-Jedziemy.-Qry wziął kluczyki do auta i poszliśmy do auta.
Hania mnie zatrzymała więc powiedziałam Patrykowi że zaraz do niego wrócę.
-Pasujecie do siebie.
-Serio?-spojrzałam na nią.
-No tak wszyscy wam to mówią, stara nie widzisz tego jak on na ciebie patrzy?
-Nie, nie widzę tego, bo to jest mój przyjaciel, i nie jesteśmy w sobie zakochani.-Poszłam do auta gdzie czekał na mnie Patryk, kiedy wsiadałam powiedziałam Hani szybkie Pa i odjechaliśmy.

Dlatego że zgodziłam się na to żeby Patryk spał u mnie to jechaliśmy do mojego mieszkania.
W środku wzielam swoją piżamę i poszłam do łazienki się przebrać.

-Qry-

Siedziałem na kanapie i przeglądałem Instagram.
Co chwilę widziałem coś w stylu
,,Dowody na to że Patryk i Mela są razem" albo ,,oni tak do siebie pasują"
Po pierwsze nie jesteśmy razem a po drugie ona nic do mnie nie czuje...

Dziś rano gadałem z Przemkiem o Zuzi jednak ja palnąłem coś na temat Meli a on mnie męczył abym mówił dalej. Stwierdziłem że mu powiem bo jest moim najlepszym przyjacielem.

Tak właśnie Przemo dowiedział się że Mela mi się podoba.

Kiedy dziewczyna wyszła z toalety położyła się obok mnie i zasnęła.

--------
Nie będę sprawdzać bo po co 🤷‍♀️

556 słów




Tylko ty ||Qry||Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz