Obudziłam się w moim łóżku, kilka sekund po tym jak otworzyłam oczy chciałam wstać jednak poczułam czyjąś rękę na mojej talii. Był to Qry.
Nie wiem czemu ale nie zdziwiło mnie to że śpi se mną, myślę że każdy wolał by spać w łóżku niż na kanapie.
Stwierdziłam że nie będę się z nim znowu kłócić kiedy kto ma wstawać.Dlatego wzięłam telefon i zauważyłam ZNOWU jakąś wiadomości z tego samego numeru
Numer Nieznany
Myślisz że twój przydupas ci pomoże? Jeśli tak to grubo się mylisz.
Proszę niech on mnie zostawi.
Bałam się że ten człowiek prawdopodobnie stoi pod moim domem i patrzy mi się po oknach
Usłyszałam że Patryk się budzi dlatego odwróciłam się w jego stronę i zauważyłam jego piękny uśmiech.
-Dzień dobry.-Powiedział przecierając oczy.
-Cześć.-Również się do niego uśmiechnęłam i wstałam z łóżka.
Wybrałam ubrania na dziś i poszłam do łazienki się przebrać.(Nie daje wam ałtfitu)
Weszłam do salonu a tam siedział Qry.
-Pisał ten ktoś coś jeszcze?
-Nie nic.
-Mela?
-No co tam?
-No będziemy jutro lecieć z Przemkiem do Islandii. A właśnie po tym jak wrócimy będziemy grać trzy darmowe koncerty chciała byś z nami jechać? Przemek jedzie z Wiką więc
właśnie też chciałbym się na te koncerty zaprosić.
-Oczywiście że bym chciała!
Aaa jeszcze jeśli mogę zapytać po co będziecie lecieć do Islandii?-Powiedziałam idąc w stronę kuchni aby zrobić coś na śniadanie.
-Będziemy nagrywać klip do mojej nowej nuty.
-Serio?-Powiedziałam słodkim głosem.
-Takk
-Omgg
Przytuliłam go i odezwałam się.
-moge przesłuchać?
-27 lipca
-No niee,
-Musisz poczekać.
-No dobra.-Odeszłam do niego i podałam mu śniadanie.Rozmawialiśmy jeszcze 3 godziny o różnych pierdołach aż Patryk powiedział.
-Ja już będę iść do domu paa.
-papa.-powiedziałam a on mnie przytulił i wyszedł z domu.Otworzyłam okno i usiadłam na kanapie. Jest 22°C dlatego nie było specjalnie gorąco jak na lato.
Usłyszałam dzwięk przychodzącej wiadomości, była to Wiktoria.Wiczka⭐
Cześć chciała byś u mnie nocować na dwa dni?Melusia💕
Jasne będę za godzinę u ciebieSpakowałam jakieś ubrania wzięłam telefon aby sprawdzić godzinę.
Była 13.41 zadzwoniłam po ubera.
Nie musiałam długo czekać. Bo przyjechał po dziesięciu minutach, myślałam że trochę sobie posiedzę przez korki w Krakowie.Nim się obejrzałam byłam pod mieszkaniem Wiki. Kiedy zapukałam do drzwi otworzyły się niemal odrazu.
-cześć!!-przytuliłam ją i weszłam w głąb domu.
-cześć, wiedziałaś że Przemek i Patryk jadą do Islandii jutro?
-Wiem, Qry mi dziś powiedział.
-Był dzisiaj u ciebie?-usiadłyśmy na dość wygodnej kanapie.
-Tak, spał u mnie.
-Uuu.-Popatrzyła na mnie podnosząc jedną brew.
-Dobra, a wiesz po co jadą?
-Nie wiem a ty?
-Nagrywać teledysk do nowej nuty Patryka!!-Krzyknęłam podekscytowana.
-Ooo widzę że się cieszysz, i to dość mocno.-Zaśmiała się pod nosem.
-No tak. Jestem ciekawa jak będzie to wyglądać teledysk.
-Tak tak. We dwie wiemy że chciała byś słuchać jego głosu godzinami a to jest dobre wymówka.-Uśmiechnęła się. Ale chwilą skąd ona to...
-Serio łatwo jest się domyśleć całe genzie was shipuje. Łącznie ze mną, poprostu do siebie pasujecie.
-Ty mi lepiej gadaj skąd ty to wiedziałaś.
-Noo Przemek mi powiedział.
Ja stałam jak kamień i wpatrywałam się w nią... Ale chwila musiałam się o coś dopytać.
-Czekaj, czekaj zadzwonił do ciebie, napisał czy gadaliście w realu?
-Zaprosił mnie na spacer.
-OMGG STARA JAK WY NIE BĘDZIECIE RAZEM TO JA NIE WIERZE W MIŁOŚĆ!!-zaczęłam krzyczeć z ekscytacji.
-Boże Mela uspokój się, to nic takiego.
-Dobra dobra ale to ty się cieszyłaś jak głupia kiedy powiedziałam ci że Patryk napisał mi dobranoc.
-No bo to widać na kilometr że jest w tobie ZA-KO-CHA-NY.
-pff ta napewno.-Przewróciłam oczami.
-EJ STARA.-Krzyknęła dziewczyna.
-no?
-CO JAK TA JEGO PIOSENKA JEST O TOBIE!!-zasłoniła buzię ręką.
-Boże dziewczyno o czym ty myślisz, skąd wiesz że to wogóle jest o jakiejś dziewczynie? Może to jest totalnie coś innego?
-Dobra my możemy się tylko domyślać. Nie wiem jak ty ale wyszłabym z gengarkiem na dwór.-Wika wstała podchodząc do jej psa rasy golden retriever.
-Chodźmy!Wyszłyśmy z jej mieszkania i poszłyśmy do parku z gengarem.
Wróciłyśmy do domu gdy była 20
Wika robiła kolacje dla nas i ja stwierdziłam że jej pomogę.
Położyłam nasze jedzenie na stół a Wika się odezwała.
-Mela.
-no?
-Chcesz że mną obejrzeć jakiś film?
-Oczywiście że tak!Oglądałyśmy wspomniany przez dziewczynę film i przyszła mi wiadomość.
Kurczak 🐥
Czesc jak tam?Melcia❤️
Oglądamy film z Wika bo zostaje u niej na 2 dniiKurczak 🐥
Aaa okej no to miłego oglądaniaMelcia❤️
Prześlij mi ta nutę 🙄Kurczak 🐥
NieeMelcia ❤️
A jak będzie się nazywaćKurczak 🐥
NóżMelcia ❤️ polubiono wiadomość
SUPERRMelcia ❤️
Dobranoc bo Wika mnie woła.Kurczak 🐥
Dobranoc-Z kim tak piszesz ?-Uśmiechnęła się Wiktoria, po co mnie
pyta skoro to wie?
-Nie musisz mi mówić i tak wiem z kim.-NO WIEM PRZECIEZ WLASNIE O TYM POMYSLALAM.Usłyszałyśmy dzwięk przychodzącej wiadomości z telefonu Wiki.
-Hmm a tobie kto napisał?Bo napewno nie Przemek. -Zaśmiałam się kładąc swój telefon na brzuchu.
-Niee no co ty napewno nie.-Powiedziała sarkastycznie tak samo jak ja przed chwilą.
Włączyłam moje urządzenie i zauważyłam wiadomość od nieznanego numeru.Numer Nieznany
Pięknie wyglądacie 😘(Przesłano zdjęcie)
Wyłączyłam telefon i spojrzałam na Wiktorie poważnym wzrokiem.
-Coś się stało?
-nie nic...
-Mela proszę cię, mnie nie okłamiesz.
Pokazałam jej ekran mojego telefonu a ona zadzwoniła do Kubickiego.Czy teraz wszyscy będą o tym wiedzieć? Czuję się jak małe dziecko które nie potrafi się sobą zająć.
Po dziesięciu minutach przyszedł Bartek.-To co zostaje u was na dwa dni?-Wika mu nie powiedziała po co ma przyjechać?
-Dobra a tak serio to zostaje z wami żeby nic wam się nie stało bo nie wiadomo co ten debil może zrobić.-Powiedział siadając obok Wiktorii.
-Ty będziesz spał na kanapie a my w mojej sypialni.-Odezwała się Wika.
-No tak. Mela Patryk wie?-
pomachałam głową że tak.
-A Przemek?-Chłopak spytał ponownie ale po co Przemek miał wiedzieć.
-Nie, po co wszyscy mają wiedzieć?
Nic nie odpowiedział tylko wyjął telefon prawdopodobnie przeglądając Instagrama.
-Ide spać.-Wstałam z kanapy i poszłam do sypialni Wiktorii.
Przebrałam się w piżamę i położyłam się na łóżku. Zaczęły mi się same zamykać oczy i zasnęłam.-----
Nie sprawdzam bo mi się nie chce hshs.
Chce podziękować bo szczerze to nie spodziewałam że będzie to czytać więcej osób niż jedna czy dwie xDPOZDRAWIAM JULSS I MARVIO SHSHSH KOCHAM WAS
1074 słów 🤗
CZYTASZ
Tylko ty ||Qry||
Teen FictionMam na imię Melania Szymańska mam 22lata i dużo podróżuje.Jednak Pewnego dnia mojego pobytu w Hiszpanii poznałam trzech chłopaków... ------ Nie zakończona... Może kiedyś coś tutaj napisze 😉