🪐12🪐

535 10 0
                                    

Poszliśmy do naszego noclegu w którym mieliśmy dziś przenocować a jutro już lecieć do Polski.
-ej no dobra jak zamkniesz jedno oko i drugie oko to jest git HAHAH. -Chłopaki cały czas się ze mnie śmiali co mnie coraz bardziej stresowało.
-Haha bardzo śmieszne.-powiedziałam z podirytowana miną.
-Nie denerwuj się.-Qry przytulił mnie od tyłu.
-Nie denerwuje się.-uwolniłam się z rąk chłopaka.
-Tak?-zaśmiał się wziął na ręce szybko położył mnie i zaczął łaskotać.
Obok oczywiście stał Przemek który się ze mnie śmiał.
-NO PRZESTAŃ!-krzyknęłam próbując wymyślić coś żeby mnie puścił .
-MIELIŚMY NAGRYWAĆ REAKCJE NA TATUAŻ!
-Dobra już stop.-Powiedział Patryk podchodząc do Przemka

-Okej widzowie teraz zrobimy reakcje innych na tatuaż Meli.-Odezwał się w końcu Przemo.

Zadzwoniłam do Hani i świeżego, Qry
Zabrał mój telefon i pokazał mój kark.
-Co wy wymyśliliście.-Hania złapała się za głowę
-Nie no sam wzór git ale miejsce takie nieodpowiednie.-Powiedział Świeży.
Jeszcze z nimi pogadaliśmy na temat mojego tatuażu i zadzwoniliśmy do Fausti która była u Wiktorii.
-Mamo czemu tak?-Zaśmiała się Faustyna.
-Los tak zadecydował.-Odezwali się odrazu chłopaki.
-nie no jest słodki ale też przypałowy.-powiedziała Wika która siedziała obok Fausti.
-Okej dziękuje kocham wass.
Miałam dobry kontakt z genzie i osobami z twoje pięć minut ponieważ często bywałam w ich domu na odcinku Przemka itd.
-Okej kochani teraz Mela zobaczy swój tatuaż.
Usiadłam na łóżku a chłopaki obok mnie.
Przemo wyjął telefon i pokazał zdjęcie mojego karku.
-Wiedziałam!!-podeszłam do lustra.
-I jak?-Powiedział Patryk obejmując mnie.
-No fajny.
-A co byś zrobiła gdyby tam była moja rejestracja?-Przemo odezwał się zza kamery.
-O Boże, nie wiem.
-A miała być.-Przemek zaczął się śmiać.
-To dobrze że jej nie ma.
-Wyszłam do łazienki umyłam się, przebrałam i położyłam się na łóżko zasypiając.
Pare minut później usłyszałam burzę, bałam się burz i wiedział o tym tylko Patryk zakryłam rękoma twarz i próbowałam zasnąć, ale poczułam jak ktoś mnie przytula, wiedziałam że to jest Qry więc się odwróciłam i go przytuliłam.
W taki sposób zasnęłam...

--------
Krótki ale trudno
Jednak nie wracają w tym rozdziale do Polski 🤷‍♀️
355 słów ✨

Tylko ty ||Qry||Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz