Taehyung szemszögéből:
Az életem mindig nehéz falat volt. Sokat kellett nélkülöznünk. A szüleim fizikai munkások voltak, így sokat voltam egyedül, vagy idős nagymamám vigyázott rám. Amikor elértem a kamaszkoromat, egyre többet jártam el otthonról az élelem és a pénzkeresés reményében. Ekkor találkoztam egy férfival. Magányosan ült a kávézó teraszán, öltönye kissé szaggatott volt. Egy ideig haboztam, majd leültem mellé. 30-as éveiben járhatott, kicsit sápadt, de helyes arca azonnal belém ivódott.
-Maga mit csinál itt egyedül? -Pillantottam rá.
-Oh csak pihenek. Na és te? Nem vagy fiatal ahhoz, hogy ilyen későn mászkálj?
-Nem. 16 vagyok. -Rántok vállat. -Talán beteg vagy, hogy ilyen sápadt az arcod? -Kérdezem.
-Nem. -mosolyog. -Jól vagyok. Meg fogsz fázni. Hideg van. -teríti rám a zakóját mosolyogva.
Meglepetten pislogok rá.
-Férfi vagyok, tudok magamra vigyázni. -Sóhajtom. Valójában ez az aprócska gesztus csak megmelengette a szívemet. Nem titkolom, ha azt mondom, hogy a férfiak jönnek be. -Esetleg nincs valami amiben tudnék neked segíteni? -Utalok a szexualitásra. Szükségem lenne egy kis pénzre.
-Te az utcára kerültél? -néz rám aggódva.
-Nem dehogy. -Nevetek. -Na van valami munkád?
-Van. Gyere velem. -nyújtja a kezét ahogy megjelen egy autó. Nagyon drága fekete autó.
Remélem akkor a fizetség is jó lesz. Be is szállok az autóba vele, majd fél óra múlva egy hatalmas házhoz érünk.
-Hol vagyunk?
-Ez az otthonom. Gyere. -nyújtja a kezét, hogy fogjam meg és kövessem.
Kicsit bizonytalanul, de követem. Wow milyen luxusháza van. Ahogy beérünk, vagy 10 testőrféle fogad.
-Milyen nagy házad van.
-Köszi. Mond csak. Érdekel mit dolgozom? -kérdezi ahogy a hálószobájába érünk.
-Igen, -Ülök le mellé, nagy szemekkel nézve. Hogy lehet ilyen helyes?
-Maffia vezér vagyok. Érdekelnek a fegyverek?
-M..maffia vezér? -Sokkolódom le. -Most csak viccelsz ugye?
-Ugye tudod, hogy nem olyanok vagyunk mint amilyennek be állítanak minket? -kuncog.
-Gondolom. Igen érdekelnek a fegyverek. Mutatsz?
-Gyere. -mosolyog és egy lő térre vezet. -Ki szeretnéd próbálni?
-É..én nem tudom hogy kell.
-Megtanítalak. -mosolyog. -Ha szeretnéd megtaníthatom, hogyan védd meg magad.
Végül tényleg megtanította. Ahogy a kezemet fogta közbe, teste lágyan hozzám simult. Valamiért beleborzongtam.
-Lassan mennem kéne. -Szólalok meg a hajnal derekán.
-Rendben. Haza viszlek. -mosolyog. Ahogy beülünk a kocsiba el is indulunk majd megáll a házunk előtt. -Tessék. Tedd el. -nyújt felém egy vastag borittékot és egy telefont. -A telefonon csak az én számom van. Ha bármi van nyugodtan hívj. Vagy ha csak találkozni akarsz.
-D..de miért nekem? Nem csináltam neked semmit.
-Azt te csak hiszed. Fogadd el. -adja a kezembe. -Vigyázz magadra és nehogy meglássalak koldulni. Jegyezd meg. A tested a tiéd. Ne hagyd, hogy mások kedvük szerint játszanak vele.
YOU ARE READING
Maffia árnyékában
RomanceKim Taehyung 28 éves és egy nagyobb maffia vezére. Szüleivel nem tartja a kapcsolatot. Ki tagadták mikor megtudták fiúk munkáját. Viszont mikor Tae 23 éves volt született egy kishúga. A szülei tiltották tőle. Egy nap viszont a szülők balesetben megh...