Taehyung szemszögéből:
Nehéz. Néha nagyon nehéz egy 5 evéssel. Neki még nem tudom elmagyarázni, hogy mit miért csinálok. Sok az ellenség, sok a munka, sok a fájdalom. Tudom kell vele is foglalkoznom, hiszen ő a húgom. A legfontosabb.
Most nagyon is felkeltette az érdeklődésemet. Ki az az ember akihez ennyire ragaszkodik? Mi van ha ő is egy ellenség? Aggódom, és nagyon félek. Muszáj leszek kideríteni, mi folyik itt.
-Azt mondtam, holnap nem mész. -Emelem meg a hangomat. Jobb ötletem támadt.
Erre a szemei elkezdenek könnyesedni majd beszalad a szobájába be csapva az ajtót.
-Miért nem tudod megvárni, még befejezem a mondandómat? -Megyek utána mérgesen. -Holnap idehívom azt a bácsit.
-Na persze. -szipog. -Ide hívod mi meg elmegyünk.
-Nem igaz. De mond azt akkor, hogy nem akarod, hogy a bátyád legyek. Állandóan így viselkedsz velem. -Mondom csalódottan.
-Te nem akarsz a bátyám lenni. Sosem vagy velem. Mindig mást küldesz hozzám játszani. Sosem visz el oviba és sosem jössz értem. Mindig más jön és visz.
Szóval neki az kell, hogy én vigyem?
Nem szólok semmit, csak a szobámba megyek, és neki látok elolvasni a férfi adatlapját. Fiatalabb nálam. Ekkor meglátom a telefonszámát. Tárcsázom is.
-Jó napot kívánok.
-Jó napot. Kivel beszélek? -szólal meg mély kedves hangon.
Egy pillanatra kiráz a hideg. Egy ideig nem is szólok semmit, majd erőt veszek magamon.
-Maga Kim Hyejin új pedagógusa? -Kérdezem.
-Igen. Kivel beszélek? -kérdezi komolyan.
-Kim Taehyung vagyok, a bátya. Szeretnék kérni egy szívességet.
-Miben segíthetek? -kérdezi kíváncsian.
-Szeretném ha Hyejin bébiszittere lenne. Sokkal több pénzt kínálnék, mint amennyit az óvódában fizetnek.
-Mikor kell mennem és hova? -hallom, hogy egy aprót sóhajt.
-Elválalja? -Kérdezem meglepetten.
-Igen. -mondja halkan.
Érdekes. Felettébb érdekes.
Le is diktálom neki gyorsan a címet, és hogy holnap 10-re jöjjön, majd le is rakom a telefont.
A másnap gyorsan eltelt, kicsit tovább is aludtam a kelleténél. Megreggeliztünk. Hyejin még mindig haragszik. Ekkor csengetnek. -Kinyitod az ajtót kicsim? -Nézek húgomra.
Az ajtóhoz is megy és ahogy kinyitja vidáman ugrik a férfi karjaiba.
-Szia pöttöm. -mosolyog lágy hangon egy magas, izmos és ki tetovált férfi. Rohadt helyes.
-Oppa ő nyuszi bácsi. -húzza be őt húgom vidáman.
-Jeon Jungkook. -tartja felém kezét.
-Kim Taehyung. -Rázok vele kezet. Miért jöttem zavarba? -Maga tényleg óvóbácsi és nem tetováló?
-Mind a kettő. Most végeztem el egyetemen a pedagógusi szakmát.
-Tetováló is? -Lepődök meg. -Jöjjön be. Kér valami innit?
-Igen. Azt a szakmát végeztem el elsőnek aztán pedig pedagógusi szakmára mentem.
-Tiszteletre méltó, de nem félnek magától a gyerekek? -Csúszik egy kuncogás a számra. De azonnal rendezem magamat. Mi van velem?
YOU ARE READING
Maffia árnyékában
RomanceKim Taehyung 28 éves és egy nagyobb maffia vezére. Szüleivel nem tartja a kapcsolatot. Ki tagadták mikor megtudták fiúk munkáját. Viszont mikor Tae 23 éves volt született egy kishúga. A szülei tiltották tőle. Egy nap viszont a szülők balesetben megh...