7. rész

14 0 0
                                    

Jungkook szemszögéből

Eltelt egy hét. Itt maradtam. Jelenleg én irányítom a maffiát. Apám segítségét kértem egy kicsit. Néhány embert ki kellett végezni, nem hagyhattam, hogy veszélybe sodorja Taehyungot. Szerveztem be új embert helyette aki megbízható. Miközben pedig irányítok itt foglalkozom a kis heregnővel is. Taehyungnak csak pihennie kell és a húgára meg magára koncentrálnia. Anya küldött egy jó pszichológust is akivel Tae rendszeresen beszél aminek nagyon örülök. 

Ahogyan előző szerelméről beszélt tudtam, hogy kicsit sem tudta lezárni azt, ahogyan vége lett. Hát igen. A halál nagyon nehéz. De mintha kezdené feldolgozni aminek örülök, mert így nem fogja magát emészteni. Erősödik lelkileg is. Na meg anya még néhány ruhámat elhozatta. Jessicának megírtam, hogy mindennek vége. Felejtsen el örökre. A lakás el lesz adva, a cuccaimat az egyik emberem hozta el onnan, hogy nekem ne keljen. Viszont Jess még mindig szokott írogatni és próbál vissza csábítani. Néha válaszolok neki, de van, hogy csak megnézem mit írt. Őszintén már nem vonzódok hozzá. Nekem egy célom van már csupán.

Taehyungot és Hyejint megvédeni. 



Éppen nagyban nézem át az adatokat mikor is Tae jön be a szobába én pedig rögtön rá is figyelek.

-Szia. Hogy vagy? -kérdezem kíváncsian. Elképesztően helyes férfi. 

-Szia, megvagyok. Te hogy vagy? -Kérdezi míg leül. -Mit csinálsz?

-Jól. A papírokat nézem át, hogy minden jól megy-e. -mosolygok.

-Köszönöm, hogy ilyen sokat segítesz nekem. Nem is tudom mi lett volna velem nélküled. Esetleg este lenne kedved meginni valamit?

-Szívesen segítek te is tudod. -puszilok a hajába. -Szívesen iszok veled valamit. Hyejinnel mi a helyzet?

-Most pihen. Később megígértem játszok vele. Ha gondolod, csatlakozhatnál.

-Benne vagyok. Amúgy. Hogy alakul a pszichiáterrel? -kérdezem óvatosan. Nem akarom, hogy azt higyje, hogy betegnek tartom csupán szeretném ha megerősödne.

-Egész jól, de úgy érzem kell még vele pár dolgot beszélni, de jelenleg jól érzem magamat. Vagy este inkább enni lenne kedved menni?

-Örülök neki. -mosolygok. -Amit csak szeretnél.

-Akkor legyen mindkettő. Ugye nem vagyok teher számodra?

-Már hogy lennél az? Ilyenre ne is gondolj rendben. -mosolygok.

Bólint. -Na megyek játszani Hyejinnel. Jössz te is?

-Ezt még átnézem és megyek. -mosolyog.

Bólint és el is megy.

Olyan fél óra el is megy vele majd be is megyek Hyejin szobájába ahol nagyban színeznek.

-Bejöhetek? -mosolygok.

-Nyuszi. -szalad a karomba mire fel is kapom.

-Mit színeztek? -puszilok az arcára letéve őt.

-Mindent. -kuncog.

-Neked külön nyuszis színezőt nyomtattunk. -Nevet Tae.

Ezen elnevetem magam és le is ülök Tae mellé és míg színezek addig szabad kezem Tae combjára helyezem.

Hallom, hogy egy aprót sóhajt és kicsit megremeg a combja. Szemem sarkából látom kérdő tekintetét.

Csak elmosolyodok és színezek mintha semmit se csinálnék azon kívül. Hyejin teljesen bele van merülve a színezésbe.

Maffia árnyékábanWhere stories live. Discover now