Jungkook szemszögéből
A nevem Jeon Jungkook. 26 éves vagyok. Apám egy maffia vezére, de én ebből nem akarok. Teljesen elfogadta így nyugodt szívvel tudok azt csinálni amit akarok. Hyejin már aludhat. Én pedig Taehyung irodájában vagyok ezzel a piszok édes férfival és hevesen csókoljuk egymást kapkodva le a másikról a ruhákat.
Egyre hangosabban kapkodja a levegőt, pedig még nem is csináltam vele semmit. Lehet, hogy ő még szűz? Vagy miért ennyire érzékeny?
-Szűz vagy? -kérdezem kíváncsian.
-N..nem. Miért gondolod ezt? -Néz rám kíváncsian. -Én csak mindig érzékeny vagyok.
-Ez édes. -mosolygok.
-Te hogy szereted? -Néz bambi szemekkel.
-Változó. De most rohadtul meg akarlak dugni.
-Csak tessék. -Néz továbbra is piros arccal.
-Van síkosítód?
-Csak babolaj. Az is jó?
-Jó. Tágításhoz az is megfelel. -mosolygok. -Hol van?
-A fiókban. -Helyezkedik az ágyon, farkát simogatva. Nincs nagy mérete, de rohadt szexi. Vajon babaolajjal szokta a testét kényeztetni?
Elő is veszem, majd majd nyomok a kezemre.
-Fordulj meg szépségem.
Meg is teszi, kinyomva húsos fenekét. Jó nagy kufferja van ám.
-Mekkora feneked van. -csapok rá. -Olyan szexi. -kezdem bejáratát simogatni.
-Hé ne csapkodd. -Kapaszkodik meg az ágytámlában.
-Miért ne? -csókolok rá bejáratát cirógatva.
-Mhm.-Nyomja ki jobban, és pártjai megrándulnak, ahogy megremeg a teste.
Olyan édes ahogy reagál a teste.
-Mikor voltál együtt utoljára bárkivel is? -kérdezem lassan be nyomva az ujjam.
Erre hangosan felnyög. -T..tíz éve.
Erre teljesen lefagyok.
-Hány éves vagy?
-28. Baj? -Néz rám kicsit szomorkásan, de mégis ott csillog az izgalom.
-Sokkal fiatalabbnak nézel ki. -kezdem ujjamat mozgatni.
-Mhm. -Ringatja a fenekét, és közepes méretű farka is fel-le kezd mozogni. Ennyire élvezi?
Be is dugók második ujjam és tágításába kezdek.
-Kérlek várjh. -Remeg meg.
-Mire baby? -mozgatom ujjaimat.
-Így elfogok élveznih.
-De ki kell tágítanom.
-De nem muszáj. Kibírom.
-Biztos? -kérdezem letolva a nadrágom. -Szopsz egy kicsit?
Kíváncsian néz rám, majd picit ártatlanul is. -Szereted a szopást? -Húzza le rajta a bőrt, makkomra csókolva meleg ajkaival.-Mikor voltál utoljára valakivel.
-Egy hete. -simítok a hajába. Olyan rohadt édes pici a keze ahogy a farkamat fogja.
Nem szól semmit, csak lassan a szájába enged, érzem, hogy ügyetlen, mégis izgató.
-Ah. -nyögök fel.
Óvatosan ízlelget, míg kezével heréimet masszírozza.
-Jó baby? -mosolygok. Rohadt jó meleg a szája.
YOU ARE READING
Maffia árnyékában
RomanceKim Taehyung 28 éves és egy nagyobb maffia vezére. Szüleivel nem tartja a kapcsolatot. Ki tagadták mikor megtudták fiúk munkáját. Viszont mikor Tae 23 éves volt született egy kishúga. A szülei tiltották tőle. Egy nap viszont a szülők balesetben megh...