Taehyung szemszögéből:
Kora reggel van, kereken 6 óra. De sajnos hiába érzem magamat álmosnak, egyszerűen nem tudok aludni.
Nagyot nyújtózok és lefelé veszem az irányt. Mindenki alszik. Kivéve két őr, akik a bejáratnál állnak. -Jó reggelt. -Mondom. -Kértek egy kávét?
-Elfogadjuk köszönjük. -mosolyognak.
A konyhába is megyek, ahol lefőzöm a kávét, ekkor az egyik kedvenc őröm jelenik meg. Néha elgondolkozom azon, hogy csinálnám vele, de eddig még tényleg sosem kezdtem ki a munkatársakkal. Pedig már többször csábított. -Jó reggelt Eunwoo.
-Jó reggelt. -motyogja kómásan.
-Jól aludtál? -Kérdezem kíváncsian, és a kezébe nyomok egy bögre kávét.
-Nem igazán aludtam. A húgodnak rémálmai voltak így nyugtatgattam és virrasztottam mellette az ágyánál.
-Köszönöm. -Mosolygok rá. -Gyere ide.
-Ez a dolgom. Vigyázni rá. -mosolyog majd ekkor húgom hangját hallom meg.
-Taehyung oppa. -rohan hozzám vidáman.
Kezembe is veszem, és puszit nyomok a homlokára. -Menj a szobámba, mindjárt megyek. -Nézek Eunwoora, és a konyhapultra ültetem a húgomat. -Kérsz forró csokit? Jobban vagy?
-Igen kérek. Hiányoztál. Képzeld Eunwoo megvédett a szörnytől.
-Tényleg? -Kuncogok, majd adok is neki egy kis forró csokit. -Te is hianyoztál. -Még szeretném ha kicsit visszafeküdnél mesét nézni. Nekem van egy kis dolgom még, aztán utána van egy kis meglepetésem. Jó?
-Jó. -hajtja le a fejét majd a kutyákat hívva ballag a nappaliba.
-Most mi a baj? -Sóhajtom. -Csak Eunwoo-val kell beszélnem egy fontos dologról, nem dolgozok. -Szólok utána.
Viszont már nem hallja mert Bogummal és Yeontannal kezd hangosan nevetve játszani.
Újabbat sóhajtok, majd a szobámba is megyek, amit bezárok. -Eunwoo. -Szólítom meg, a nálam jóval magasabb testőrt.
-Igen? -néz rám kíváncsian.
Közelebb lépek hozzá, kezemmel tarkójára simítva, és kicsit közelebb húzom magamhoz. -Megérdemelsz valamit. - Suttogom már szinte az ajkára, és hirtelen megcsókolom.
-Főnök. Hiszen ön és a húga babyszittere. Önök nincsenek együtt? -kérdezi ijedten.
-Nem vagyunk együtt. Egyszer lefeküdtem vele, és több munkát ajánlottam neki. -Rántok vállat.- De ezt ne mond el senkinek! Teszem a mutatóujjamat a szájára - Na meg ne mond azt, hogy nem akarsz. Állandóan olyan jeleket adsz nekem. Most itt a lehetőség. Amúgy is szeretném meghálálni, hogy ilyen jól dolgozol, na meg azért van bennem némi vonzalom irántad. -Simítok az ölére.
-Mh de ebből nincs vissza út. -dönt hirtelen a falnak és hevesen kezd csókolni.
Újra a hajába simítok, kicsit lelassítva a csókot, míg másik kezemmel leveszem a nadrágját, és lassan verni kezdem a farkát. Elég hosszú, de nem olyan nagy mint a babyszitteré.
A fenekembe markol ekkor viszont hirtelen nyílik az ajtó és Jungkookot pillantom meg. Elsötétednek a szemei és hirtelen csukja is vissza az ajtót.
Elszazakadok Eunwootól. -Majd máskor folytatjuk. -Puszilok az orrára, és Jungkook után megyek. -Most mi bajod van?
-Nem akarok zavarni. Úgy is Hyejin miatt jöttem. -mondja húgomnak adva a színezőket és leül mellé. -Csak gondoltam beköszönök, hogy megérkeztem.
YOU ARE READING
Maffia árnyékában
RomanceKim Taehyung 28 éves és egy nagyobb maffia vezére. Szüleivel nem tartja a kapcsolatot. Ki tagadták mikor megtudták fiúk munkáját. Viszont mikor Tae 23 éves volt született egy kishúga. A szülei tiltották tőle. Egy nap viszont a szülők balesetben megh...