Yazar Ryu'dan:
"İyi okumalarr♡"24 Eylül
Bugün onunla bir lunaparka gittik ve o tıpkı bir çocuk gibiydi, bir süre onunla oyuncaklara bindik. Ama en sevdiğim ise akşam üstü bindiğimiz dönme dolapta ki o görüntüsüne hayran kaldım. Buraya yazsam kelimelerim yetersiz kalır ama o görüntüyü yine de anlatmak istiyorum.
Batmaya başlamış olan güneşin havaya yaydığı o hafif turuncumsu havaya hayal edebilirsin bence, o turuncu renkli gökyüzünün yanında hafif bir şekilde esen ılık bir rüzgâr var. Bu batan güneşin önünde duran Atsushi ise tüm asilliğini bana sunuyor. Gri saçları rüzgârın etkisiyle hafifçe dalgalanıyor ve gözleri ise heyecan, tutku karışımı bir duygu ile gökyüzünü izliyor. Bence bunu anlattığım gibi hayal edebilirsin ama o anki huzuru, aşkın verdiği heyecanı tekrar hissedemezsin. Bu unutmayı en istemediğim anlardan biriydi.
Fotoğraf makinemle onun sayısız fotoğrafını çektim. Hepsi şuanda defterin farklı sayfalarında saklı. Onun güzelliği kamera ekranında çekilmiş bir fotoğrafta bile benim sırıtmama sebep oluyor her seferinde.
Her geçen gün ona daha çok aşık oluyorum. Peki bu duyguları da unutmak mümkün mü? Umarım ona açıldığım zaman beni reddederse ona karşı olan hislerimi de unuturum.