1 Ocak
Ben onu öptüm!
Ya da öpmedim, bilmiyorum.
Sarhoştum, sarhoştuk tüm gece. Yeni yılı beraber kutlayalım dedi, olur dedim. Eğlendik, dans ettik, yemek yedik ve şarap içtik. Hayatımın en güzel gecesiydi, kalbimin delicesine attığını hâlâ hissediyorum o anları düşündüğümde.
Uyandığımda ona sarılmış bir şekilde buldum kendimi, beraber uyuya kalmıştık koltukta. Masanın üstünde akşamdan kalma atıştırmalıklar, yemekler duruyordu, dibinde azcık şarap görünen kadehlerimiz...
Kollarımı ondan ayırdığımda üşümesin diye üzerine bir battaniye örtmek için bana geceleri kullanayım diye verdiği battaniyeyi onun üstüne örttüm.
Daha sonrasında ise işte günlüğümü elime aldım ve yazmaya başladım.
Gece neler olmuştu? Beynim hâlâ bulanıktı. Net hatırlamıyordum olanları. Gecenin sonuna doğru o koltukta otururken ona sıkıca sarıldığımı hatırlıyorum. Ama tek hatırladığım başka bir şey daha vardı. Ona sarılıp, kafasını göğsüme bastırdıktan birkaç dakika sonra ondan geri çekilip çenesini yavaşça kaldırıp gözleri gözlerimle buluştuğu andaki derin tutkuyla baktığını hatırlıyorum! Ah o bakışları... Kelimelerim kifayetsiz kalıyor anlatmak için.
Kafamı biraz eğip dudaklarım onunla buluştuğunda hissettiğim sıcaklık hâlâ aklımda.
Tek merakım bunların hepsi beynimin bir kurgusu mu yoksa gerçekten yaşanılmış bir olay mıydı?
Ah galiba o uyanıyor...