Ayşegül'ün Suçu Ne?

219 65 98
                                    

Alarmın sesi kulağımda yankılanırken gözlerimi araladım.Lanet olsun!Okulun canı cehenneme! Hızlıca giyinmeme rağmen otobüsü kaçırdım.Koşarak okula geldim.Felsefe dersine geç kalmıştım.Felsefe öğretmenine tüm erkeklerin büyük bir kini vardı.Nedenini anlamak benim için güç değildi.Toprak hoca zengindi, yakışıklıydı,bölük başıydı, sarışındı, yeşil gözlüydü ve tüm kızlar ona âşıktı.Sonuçta o bu lisenin en genç ve en karizmatik öğretmeniydi.25 yaşında öğretmenlik yapıyordu.Bende ona karşı boş değildim. Sınıfa girdiğimde sınıfın erkekleri Toprak hocanın iyi niyetini kullanarak onun soyadıyla dalga geçmekle meşgullerdi.

Toprak Karagümrük: Çocuklar susmassanız artık kötü olacak!

Can Doğan:Ne yaparsınız hocam Karagümrüğü mü yakarsınız?

Sınıfta "Karagümrük yanıyor" şarkısı eşliğinde büyük bir kıyamet koparken Toprak hoca bana sıcak bir bakış atarak"Ayşegül yerine geçebilirsin" dedi.En iyi arkadaşım Ekin'in yanına geçtim ve fısıldadım.

Ayşegül Demir: Şu Can denen mankafa kendini komik sanıyor!

Ekin Çiftçi:Evet,o Asyalı soytarı sırf zengin diye kendini kral sanıyor...

Arkamızda Aleyna'nın oturduğunu görmemiştik. Saçımı çekti.

Aleyna Altın: Aşkım,bu araba spreyi kokan beyinsiz fakirler sana soytarı diyor!

Karagümrük şarkısını söylemek için ayakta olan Can bı anda kendinden emin bir anda kendinden emin bir şekilde oturdu.

Can:Sorun yok bebişko,sonuçta ne derler bilirsin Ayşegül Demir ve Ekin Çiftci inekler kulübünün itleri!

Toprak:Can!

Sesimi çıkaramadım.Herkes bize gülüyordu ve en önemlisi Can haklıydı.Biz ineklerdik ve kimsenin umrunda değildik.Hem ona istesem de baş kaldıramazdım.Can, Aleyna'nın şövelyesi gibiydi ve Can ne kadar kadınlara vurmaya karşı biri olursa olsun eğer Aleyna isterse dayak diyebilirdim.Ahhhh bugün bir boksörden dayak yemek için hiç havamda değilim.İntahara daha meyilli bir ruh halinde olsaydım Aleyna'yı yerden yere vururdum...Hem Can beni dayak manyağı yapsa bile herkes onu haklı bulacaktı.Sonuçta o centilmen, komik, yakışıklı ve popülerdi.Yalan söylemiyeceğim okula ilk geldiğim zamanlar Can'dan hoşlanıyordum...Zaman geçtikçe anladım ki o sadece dış görünüşü iyi bir zorbaydı.Bu gerçeği Aleyna'yla birlikte bana zorbalık yapmaya başladığında anlayacak kadar kördüm. Simsiyah yarısı dağınık yarısı jöleli yanları tıraşlı ve garip bir şekilde ona çok yakışan saçları ve simsiyah çekik gözleri insanı çok çabuk kör ediyordu. Çok yakışıklıydı ve ben sadece buna bakıyordum. Ayşegül kızım sen mal mısın elin asyalısından vefa gelir mi hiç?

Aleyna'dan bahsetmiyeceğim bile...O mükemmeldi.O çok güzeldi,ela gözleri,diplerini siyaha boyattığı altın sarısı saçları, büyük gözleri, uzun kirpikleri, mükemmel bir vücudu vardı ve en kötüsü hoşlandığım tüm erkekler ondan hoşlanıyordu!Ben bunları düşünürken Toprak hoca bizim rüya ikilisini azarlıyordu,arkamdan gelen Aleyna'nın sesiyle irkildim.

Aleyna Altın:Ne yapalım Toprak hocam,bu öksüz kaşındı!

Bunu derken Ekin'i işaret etti ve bu Ekin'in son damlasıydı.Ekin bir anda sağlanıp Aleyna'ya tokat attı.Değerli Aleyna'sına tokat atıldığını gören Can bir anda canlandı,ciddileşti ve tam soğuk bir ifadeyle bana yumruk atacakken Toprak hoca beni ittirdi ve yumruk ona geldi.Tokatı Ekin atmıştı ama belli ki bu oppa gamganstar kimin attığını görmemişti ve rastgele birini seçmişti.Toprak hoca sakinliğini korumaya çalışırken resmen titriyordu ve bunu gören Can, Toprak hocayı çileden çıkararak Toprak hocanın itibarını zedeleme çalışmalarına başladı.

Can:Al işte şimdi Karagümrüğü yakan ben mi oldum?

Etrafta ki kahkaları Toprak hocanın Can'a attığı yumruğu susturdu...

Müdür Odasında>

Günahkarların Sonu:Son KraliçeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin