Şeker Ahmet Paşa mı?Neden buraya geldi? Nasıl buraya geldi? Aklımda bu sorular dönerken açıklama için Countess Fennis sahneye çıktı.Şeker Ahmet Paşa'dan mikrofonu aldı ve kalabalığı susturdu.
"Hücum öğretmeninizin aksanını anlamamış olabilirsiniz, o biraz geride kalmıştır.Ahmet öğretmeniniz gerçek hayatta tanınan bir ressamdır yani ressamdı...Aynı zamanda hücumlarıyla öne çıkmış bir askerdi."
Halen nüsha vaziyetteyim(hala aynıyım.)"
Şeker Ahmet Paşa araya girmişti.
"Bu dünyada,sizin dünyanızda ölmüş birine rastlayabilirsiniz.Bu normaldir ama bu ölülerin öğretmenlik teklifini kabul edip arafta kalmayı göze alıp almamasına ve kişinin potansiyeline bağlıdır."
Arkamdan bir ses geldi."Vay Şeker seniiiii.Demek öğretmen olmak için cennetten vazgeçtin.Kızzz, yoksa cehennemde miydin Şeker Paşa?"
Konferans büyük bir uğultu ve kahkaya tutuldu.Şakayı yapan çocuk dışındaki ben dahil herkes aniden sustu.Çocuk sebebi için etrafına bakınırken kafasının iki yanına ayı kapanı yerleştirdi ve çocuğun kafasını parçalara ayırırken kıkırdadı.Bunlar gördüğüm en korkunç kahkalardı.Bu psikopatçaydı!Kral Clown'un deli bir psikopat olduğunu duymuştum ama geleceğin kralı olabilecek birinin kafasını ayı kapanıyla ezecek kadar mıydı?
Lanet olsun,kendimden nefret ediyorum! Söylediklerimin hepsini sesli söylemiştim.Bana doğru gelmeye başladı.Ayşegül,sen artık ölüsün kızım!Yüzüme nefesimi tuttuğumu hissedebilecek kadar yaklaşıp beni anlamaya çalışır gibi kafasını yana yatırdı.
"Belki de yeni krallar olmasını,yeni kraliyetler olmasını istemiyorumdur."
Arkamdaki kızlardan biri yanında ki kızın kulağına fısıldamaya başladı.Kral bir anda dikelip başı yanda bir şekilde bir şey demeden kızlara baktı sonra ise elleri arkada bir şekilde hoplayarak ve şarkı söyleyerek sahneye doğru gitti.Elindeki şaşalı kırmızı beyaz majör sopasını kızlara doğru seri bir şekilde yöneltirken bağırdı.
"Derilerini yüzün!"
Konfeti patladı.Dört görevli gelip kızları götürdü.Çığlık atıp yerleri tırmalayıp tırnakları koparıyorlardı.Kralın hoşuna giden de tam olarak buydu.
Tüm yöneticiler hakkında koç Aylex'ten bilgi almıştım.Aralarındaki en caninin Kral Clown olduğunu söylemişti.Haklıydı.Bu adam bir deliydi.Maskesinin uçlarında ziller vardı ve üstünde zilleri tutan kumaşlar vardı.Maske mutlu bir yüz ifadesine sahipti. Gözlerin olduğu yerde siyah kırmızı, satranç tahtasını andıran iki çapraz desen vardı ve uçları altın sarısı ile detaylandırılmıştı.Korkunç gözüken ve palyaço maskesine benzeyen bir İtalyan festival maskesiydi.Maskeye uygun kırmız siyah kana bulanmış bir kral kıyafeti ve siyah dağınık kısa saçları vardı.
"Merhaba benim adım Clown.Beni yanında asla yanlış bir hareket yapamıyacağınız abiniz olarak düşünülebilirsiniz!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Günahkarların Sonu:Son Kraliçe
Hành độngAyşegül sıradan,inek, felsefe öğretmenine aşık bir Wattpad kızıdır ve bu kitapta normal bir Wattpad kitabıdır yani bir kısmı... Ayşegül'ün hayatı gece rüyasında Mimanya denilen krallığa gidebildiğini öğrenmesi ve eğer orada ölürse gerçek hayattada ö...