Sahneye başka bir adam çıktı ve mikrofonu Kral Clown'dan sert bir şekilde aldı.Kral Ryan,evet koç ondan da bahsetmişti.Bu ikisinin kedi ve köpek gibi olduklarını söylemişti.Birbirlerine bakışlarından birbirlerinden hoslanmadıkları belliydi.Bu iki ülke neden düşmandı? Geçmişi bilmek istiyordum.Kral Ryan'ın maskesi tiyatro trajedi simgesi şeklindeydi.Kıyafetleri baştan aşağı simsiyahtı ve çok asil giyinmişti.
"Burada olmamızın sebebi Mitomira'nın kralını üzücü bir şekilde kaybetmemizdir.Size bugün Mitomira'nın yeni kraliçesini tanıtacağız fakat Mitomira'nın kraliçesinin buraya gelmeden önce bir kaç işi var.O zamana kadar kendimi-"
Kral Clown,Kral Ryan'ın sözünü kesti."Kendimizi"Kral Ryan bozulmuş gözüküyordu.Ayşegül kızım,seni öldürse öldürse cesaret öldürür.Ayağa kalktım.
"Alezya ve Asiya'nın düşman olmasının belirli bir sebebi var mı?Eskiden kardeş ülkelermiş diye duymuştum."
Kral Clown Majör sopasını alarak bana doğru koşmaya başladı.Bir insandan 10 kat daha hızlıydı. Hızlıydılar.Kral Ryan, Kral Clown'u durdurmak için peşinden koşuyordu.
Allah'tan sıranın en sonundaydım.Sopanın gözüme girmesine 1cm kala Kral Ryan, Kral Clown'u saçından yakaladığı gibi yere düşürdü.
"Kral Clown,şu anda sizi 4 büyük isimden 4. kurucuya söyleme hakkını veriyorsunuz.Sebepsiz yere öğrenci öldürmek sürgün suçudur."
Kral Clown,Kral Ryan'ın kulağına doğru bir tekme atıp kolunu bacaklarıyla blokladı.Acayip hızlıydı.Kral Ryan dizlerinin üzerine çökmüştü ama yinede sakinliğini koruyordu.
"Madem öyle sen cevap verseydin yaban arısı sümüğü! Cevapsız kaldın,cevap hakkı benim oldu.Ben aptalca sorulara böyle cevap veririm!"
5 yaşındaki bir çocuktan farksızdı yine de iyi dövüşüyordu ve hızlıydı.Ona bu yüzden saygı duyuyordum ama Kral Ryan saygı duyulması gereken biriydi.Tam o sırada büyük demir kapıların arkasından yeni kraliçe geldi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Günahkarların Sonu:Son Kraliçe
AcciónAyşegül sıradan,inek, felsefe öğretmenine aşık bir Wattpad kızıdır ve bu kitapta normal bir Wattpad kitabıdır yani bir kısmı... Ayşegül'ün hayatı gece rüyasında Mimanya denilen krallığa gidebildiğini öğrenmesi ve eğer orada ölürse gerçek hayattada ö...