Kraliçe Hannah yeni kraliçeydi.Bu dünyada kraliçe karşılama töreninde iki kralı judo kol kilidi pozisyonunda görmek her kraliçenin hayali değildir tabii.Çok komik bir görüntüydü.Gülmemek için kendimi o kadar zorladım ki neredeyse altıma ediyordum.
Yeni kraliçeyi görünce herkes çok şaşırmıştı ama hiçbiri benim kadar şaşıramazdı.Aleyna! Üstü başı yırtık ve kan içindeydi.Maskesi sadece göz kısmını kapatıyordu.Kırmızı beyaz bir japon maskesiydi ama kulakları kedi kulaklarından çok şeytan kulaklarına benziyordu.Kırmızı bir elbise giyiyordu ve eski kraliçenin tacını takıyordu.
Aleyna,onun Aleyna olduğuna adımdan çok emindim!En yakın arkadaşımı süslü bir elbise ve maske yüzünden tanıyamıyacağımı düşünüyorlarsa yanılıyorlar!Onun Aleyna olduğundan emin olmam lazımdı.O an aklımda hiçbir şey yoktu.
Kraliçe Hannah aşağı doğru inerken arkasından koşup ensenine seyrek bir kesik attım.Üç yönetici bana doğru döndüler.Kendimi asaletleri karşısında böcek gibi hissettim.Bana gerçek anlamda üstten bakmaya başladılar.Bana bakmaya başladıklarında istemsiz bir şekilde dizlerimin üstüne düştüm.Kalbim durdu sandım.Kraliçe Hannah mimikleriyle krallara sakin olmalarını söyledi.Bana doğru eğildi.
"Seninle sonra konuşacağım felsefeci."
Krallar bir anda şaşkın bir şekilde Hannah'a döndüler.Kral Ryan olayları sindirmeye çalışırmış gibi bir sesle karşılık verdi.
"Onu tanıyor musunuz?"
Kraliçe Hannah sırıtarak cevap verdi.
"Hayır kral Ryan bu basit bir tahmindi.Fakat tepkinize bakılırsa felsefeyle ilgilenen bu tip bir kadını tanıyorsunuz."
Kral Ryan küçümseyici bir tavır takındı.
"Sadece eğer tanıyorsanız sürgün edileceğinizi hatırlatmak istedim."
Kral Clown,kral Ryan'ın her hareketini eleştiriyordu ve tabii ki böyle bir fırsattan da eksik kalmazdı.
"Atma be! Altına ettiniz resmen kral Ryan!"
Yaklaşık bir 10 dakika boyunca ideştiler.Sonra ise kraliçe Hannah kendini tanıttı.
"Evet çocuklar bu günlük bu kadar yeter.Görüşmek üzere..."Kraliçenin ellerini çarpmasıyla uyandım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Günahkarların Sonu:Son Kraliçe
БоевикAyşegül sıradan,inek, felsefe öğretmenine aşık bir Wattpad kızıdır ve bu kitapta normal bir Wattpad kitabıdır yani bir kısmı... Ayşegül'ün hayatı gece rüyasında Mimanya denilen krallığa gidebildiğini öğrenmesi ve eğer orada ölürse gerçek hayattada ö...