Ayşegül Ve Talihsiz Serüvenler

28 19 0
                                    

Uyandığımda saat 5:30'tu.Ne yani,bunların hepsi sadece 4 saat mi sürmüştü?O an okuduğum bir yazıyı anımsadım.Bizim 1 gün sürmüş gibi hissettiğimiz rüya 1 saat olabilirdi.Ben de tam olarak bu durumu yaşıyordum.Geri yattım ve kalktığımda saat 6:58'ti.Ayşegül ben senin ayarına! Evim okula çok uzaktı ve okul 7'de başlıyordu.Taksi tuttum ve taksinin bıraktığı yerden okula koşturdum.Sınıfa girdiğimde Toprak hoca dahil tüm sınıfta büyük bir hüzün vardı.Aleyna kafasını masaya koymuş ağlıyordu,Can ise gözleri dolu bir şekilde Aleyna'yı teselli ediyordu.Ne olduğunu Toprağa yani Toprak hocaya sormak istedim ama sınıfın ortasında öğretmenimle kulaktan kulağa konuşmak hoş gelmedi.Tek çare olarak Can'ın yanına gittim.

Ayşegül:Can burada neler oluyor?

Can:Ekin... öldü.

Aynı anda hem buz kesilmiştim,hemde başımdan aşağı kaynar sular dökülmüştü.Ne yapacağımı bilemedim.Gözümden yaşlar akarken tuvalete koştum.Toprak hoca arkamdan koşarak tuvalete girdi ve 2. şok! Burası erkekler tuvaleti! Lanet,tam da zamanında!

Toprak hoca beni sakinleştirdi ve sınıfa gittik.Sınıfta resmen kıyamet kopmuştu.Evet,herkes benim erkekler tuvaletine koştuğumu görmüştü.

Can:Aksiyon yapı'yon.Bizimde arkadaşımızdı.Bende çok üzüldüm ama koşarak kızlar tuvaletine kaçmadım!

Can'ın dedikleri kahkaları şiddetlendirdi.

Ayşegül: İşin gücün saklabanlık!Seni ziyaret etmeseydim keşke!

Can:Tamam be üzgünüm Ayşegül Demirtrip!

Okuldan erken çıktım ve bir 1 ay raporla gelmedim.Neredeyse hiçbir gece uyumadım.İstemsiz bir şekilde uyuyakaldım.

Günahkarların Sonu:Son KraliçeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin