5.

48 6 0
                                    

Aleksi

Istun sängylläni hiljaa ja kuuntelen Leonin huutavan minulle. "Miten sä voit olla nii vitun tyhmä?! Sun pitäs tietää, ettet voi sopii menoja muiden jätkien kaa kysymättä multa!" tuo huutaa. "Mut.. Niko pyys mua sen luokse.. siel on muitaki sen frendejä ja sen poikaystävä ja.." yritän selittää. "Ihan sama. Sun ois pitäny kysyy sopiiks se mulle!" tuo vaahtoaa. Sain tarpeekseni. "S-sä satutat mua.. käytät mua hyväks.. sitä et mä oon ujo.. ettei mul oo frendejä.. et mä en osaa puolustaa itteeni..." sanon kyyneleet silmissä. "Mä käytän sua hyväks? hah vittu mitä paskaa" tuo naurahtaa muka välinpitämättömästi. Huomaan kuitenkin hänen tietävän, mitä tarkoitan. Että olen oikeassa. "Se on totta..." sanon hiljaa.

"Sä tiedät säännöt" Leon huutaa. Alan itkeä. "Nii.. Anteeksi.. mä vaan.." mumisen. Leon peittää suuni kädellään. Panikoin. "Lopeta.. en saa henkeä". Hän hellittää otteensa. "Noin.. Hiljenithän sä viimein", tuo tuhahtaa.

myöhemmin

Snäppään Nikon kanssa.
Minä: Anteeks, en pääse varmaa tulee tänää.
Niko: No? Onks jotai sattunu?
Minä: Ei.. Kaikki on ihan okei..
Niko: Sä ja Leon riitelitte?

Niko tuntee mut niin hyvin...
Vaihdan pikaisesti aihetta.

Minä: Mitä tehtäs sun luona?
Niko: Ois peli-ilta. Ois kiva jos tulisit. Ja meil on paljo suklaata😉
Minä: Mm okei, mä tuun. Enhän vaa oo vaivaks?
Niko: Eii et todellakaa oo.

Mä ja Niko ollaan tunnettu vasta noin kolme viikkoo, mut meistä on tullut läheisiä. Oon ilonen, et mulla on vihdoin frendi...

    ______________________________
Olli

"Aleksi tulee kohta", Niko hymyilee. Käännän katseeni häneen. Se Aleksi? Oh God.. Menen peilin eteen ja haron hiuksiani. Pyyhkäisen huppariani ja katon itteeni peilistä. En tee tätä iskeäkseni Aleksia, sehän on varattu. En vaa haluu olla se jätkä, jota kattoessa se aattelee vaa miten ruma oon. (kirjottaja tääl moi: tällee btw olli on upein ihminen ketä oon koskaan nähny). Haron hiuksiani. Yritän korostaa silmiäni hieman kajaalilla lopulta kuitenkin onnistumatta. Luovutan. Laahustan vessaan ja pesen kajaalit pois jotka kuitenkin leviävät ja saavat mut näyttää vitun väsyneeltä. Sitähän mä oonki. Miks en vaan oo yhtä hyvä ku muut...?

    ______________________________
Mooii. TÄTÄKIN LUKUA ON MUUTETTU. Tää on ehkä vähän tylsä luku taas, mut ens luvussa tapahtuu sit jotai🤭😳

the third of december<3Where stories live. Discover now