17.

61 5 12
                                    

(teen tähän siis nyt timeskipin noin 5kk)
vuoden päästä: huhtikuu
Aleksi

Kävelen yksin kotiin koulusta. Lukion eka luokka on kohta ohi. Tai no onhan tässä vielä vähä yli kuukaus. Kaikki on nii uutta ja erilaista. Mun tyyli on muuttunu aika paljo. Samoin mun tulevaisuuden suunnitelmat. Tai no miten sen nyt aattelee. Iso osa niistä on pysyny samana:
Mitä teen lukion jälkeen, mitä haluun opiskella. Minne aion muuttaa ku oon saanu kerättyä rahaa omaa kämppää varten. Kaikki on pysyny samana. Mut yks asia on muuttunu aika paljo. Ja se on se, ettei Olli kuulu enää mun elämään...

Kyllä, me ollaan erottu. Noin kaks viikkoa sitten. Olli ei enää vaan pitäny samalla tavalla yhteyttä. Ihan ku se ois kyllästyny muhun. Ihan ku oisin vaa ilmaa sille. Ku kerroin et haluun erota, se alko itkee. Ei siinä, nii aloin mäkin. Mut.. Se yritri selittää jotain. En antanu sille mahollisuutta. Mä vaan lähin... Enkä jälkeenpäin enää uskaltanu palata siihen asiaan. En oo ottanu yhteyttä siihen sen jälkeen. Mut oon kyllä jääny miettimään mitä se asia ois ollu.

Joonas

Olli istuu mun sängyllä hiljaa. Se on ollu aivan masis sen jälkeen ku Aleksi jätti sen. Eikä yhtään ihme, se rakasti. Tai siis rakastaa Aleksia yli kaiken.

Kaikki tapahtu vaa niin nopeeta. Ei Olli kertonu et niiden välillä ois ollu mitään riitaa. Kaikki oli Ollin mukaan hyvin. Ainaki niiden suhteessa... En haluu puuttuu liikaa Ollin henkilökohtasiin asioihin. Mut se on käyny nyt koulupsykologilla entistä enempi. Voi sitä... Se ei ansaitse todellakaa kokee kaikkee sitä paskaa mitä sen elämässä on. Olli kyl on ollu vähän etäinen. Jos oon ymmärtäny oikein, Aleksi jätti Ollin just siitä syystä. Et Olli ei kuulemma 'välitä tarpeeks'. Raukka yritti kyl selittää Alelle mut Ale oli aivan liian rikki kuunnellakseen mitä Ollilla oli sanottavana. Mut silti, sen ois pitäny kuulla...

_____________________________
Moiii pitkästä aikaa

Sori, etten oo julkassu ikuisuuteen. En haluis pitää tätä stressaavana asiana, mut tuntuu et ku itellä on elämässä kauheesti kaikkee nii jotenki kaikki alkaa stressaa ja koen kaiken jotenki ahistavana tai stressaavana. Sori tää kauhee selittely haha

en lukenu kappaletta läpi nii sori jos on paljo kirjotusvirheitä

Toivottavasti ei ollu ihan tylsä luku. Kiitti ku luit pus pus
ja kommentoi jotai nii voin jutella teiän kaa (mul on tylsää haha)

the third of december<3Where stories live. Discover now