19.

44 5 0
                                    

Aleksi

Olli pitää yhä mua kädestä. Se saa mut tuntemaan jotain mitä en koskaan, ikinä ennen oo tuntenu... Mä kaipaan Ollia niin paljon.. Sen hento, täydellinen kosketus... Sen katse... Kyyneleet sen poskilla... Mä rakastan Ollia... Oon rakastanu koko tän ajan. Mut oon vaan yrittäny kieltää sen iteltäni.

Tuskin itsekään tajuamattani, tartun jo käsilläni hellästi tuon lantiosta ja suutelen tuota pitkään.

Olli vastaa suudelmaan. Tuo laittaa kätensä lantiolleni ja liikuttaa niitä hellästi ylemmäs. Tuo pitää käsiään kyljilläni ja suutelee minua uudelleen.

Irtaudun suudelmasta. Katson hiljaa Ollia silmiin. "Anteeks et.. mä olin nii etäinen ja..", tuo aloittaa. "Shyyy.." kuiskaan ja suutelen tuota uudelleen. Olli vastaa suudelmaan.

Vittu en käsitä miten paljon oon kaivannu sitä. Kielsin itteäni ikävöimästä ja rakastamasta Ollia.. En oo koskaan tuntenu mitään näin vahvaa ku nyt..

Suutelen Ollia kiihkeämmin. Koen niin suurta vetovoimaa tuota kohtaan. Huomaan olevani aivan kiinni tuossa. Olli vastaa suudelmiini ja hyväilee hellästi vartaloani käsillään.

(seuraavaks jos tuntuu ettei haluu lukee tällasta kontenttia nii voi skippaa <3)

Painaudun vasten seinää. Katson Ollia silmiin. Hän haluaa minua. Minä häntä. Sen näkee silmistä. Kumpikaan ei puhu... Ei kuiskaile. Se ei ole tarpeen. Annamme kehojemme, katseidemme hoitaa sen puolestamme. Olli tietää, mitä haluan hänestä. Tiedän, mitä hän haluaa minusta. Ja annan sen hänelle. Annan hänen ottaa minut niin kuin hän ikinä tahtoo. Olen hänen. Nyt. Ikuisesti. Kaikin tavoin. Hänen seksuaalinen vetovoimansa on niin voimakas, intohimoinen. Eikä se päästä minua vallastaan. Haluan häntä enemmän, enemmän kuin koskaan olen ketään halunnut.

Suudelmat syvenevät entisestään. Muuttuvat intohimoisimmiksi. Ollin kieli tutkii suutani. Tuon kädet ovat tiukasti ympärilläni. Mutta se ei riitä. Suudelmat eivät riitä enää täyttämään halujamme. Haluan hänet nyt. Kokonaan. Ja hän minut.

Päädymme makkariin ja Olli painaa minut seinää vasten. Nojaan päätäni taaemmas tuon suudellessa kaulaani. Yritän pitää silmiäni auki nähdäkseni hänet, sen verran mitä voin. Hänen hiuksensa, vilauksen hänen kasvoistaan hänen suudellessa leukalinjaani. Silmäni alkavat painautua kiinni nautinnosta. Silmäni vetistävät, kylmät väreet valtaavat kehoni.

Vaatteemme ovat huoneeni lattialla nopeammin kuin huomaankaan. Tunnen Ollin kuuman ihon hinkkaavan omaani vasten. Seinistä kaikuu huokailut ja raskaat henkäykset. Tuon kuumat, pehmeät huulet painautuneena niskaani vasten. Tuon käsi painautuneena kämmeneeni. Sormet puristuvat lomittain tiukasti toisiinsa.

Hän nopeuttaa...
nopeuttaa...

En pysty enää pidättelemään. Olen niin lähellä. Pian silmäni rävähtävät auki. Tunnen sen, tunnen kaiken. Se kaikki on tässä ja nyt. Rakkaus, intohimo, kiihkeys, euforia. Kaiken loppu, kaiken alku.

Huokailen kovempaa. Käteni hapuilee etsien jotain, josta tarttua. Löydän Ollin niskan ja tartun siitä hellästi kynsilläni. Korvissa hurisee, sydämeni hakkaa kovempaa kuin koskaan aiemmin. Tunnen hien valuvan kehoani pitkin. En tiedä, onko se Ollin vai minun, en välitä. Kylmät väreeni voimistuvat. Hengitys tasaantuu. Keskityn Olliin. Hänen hengitykseensä, joka lämmittää niskaani. Hänen ihonsa, joka on yhä painautuneena minua vasten.

Hän, jota rakastan yhä.

—————————

ohhoh tuhmaa
sori ettei musta oo kuulunu noh, ikuisuuteen😭 but here i ammm

the third of december&lt;3Where stories live. Discover now