13.

50 4 5
                                    

Aleksi

Makaan sängyllä Ollin sylissä. Tuo silittelee minua ja hyräilee jotain rakkauslaulua. Hymyilen itsekseni ja painan pääni tuon rinnalle. "jääthän yöks?" tuo kysyy. "Tottakai", vastaan hymyillen ja suukotan tuon poskea. Olli vetää minut suudelmaan. Vastaan suudelmaan ja silitän tuon poskea hellästi. Olli hymyilee huuliani vasten.

Yhtäkkiä tuo kierähtää päälleni. "Anna mun jakaa mun elämän jokanen hetki sun kanssa.." tuo aloittaa. Katson Ollia hämilläni. "Haluisin nyt 'virallisesti' pyytää sua mun poikaystäväks..." tuo kuiskaa. Hymyilen. "Voi Olli. Hyväksyn sun pyynnön" naurahdan ja suutelen tuota pitkään.

hetken päästä

Puen päälleni Ollin hupparin ja katson itseäni peilistä. Tää tuoksuu ihan mun rakkaalta. Hymyilen ja kömmin peiton alle tuon viereen. Olli laittaa puhelimensa pois ja kääntyy muhun päin. Tuon kasvoilla on suloinen, mutta väsynyt hymy. "Sun pitäis nukkua. Oot ihan väsyny", kuiskaan ja silitän tuon poskea. Olli painaa kasvonsa kaulaani vasten. Vatsassani on perhosia. "Nuku hyvin", tuo kuiskaa. "Sä myös", kuiskaan tuolle. Silitän Ollia hetken kunnes tuo nukahtaa.

Olli
7kk myöhemmin

Kuka ikinä kirjottaaki mun tarinaa.. mä haluun kysyy, et miks? Miks näin pitää tapahtua? Muhun sattuu. Niin vitusti. Ja kaikki se kipu siirtyy mun läheisiin. Miks niitä pitää satuttaa?

Mut yks asia. Mä pyydän, rukoilen, teen mitä vaan, et Aleksi ois onnellinen. Ja et se elää elämänsä loppuun asti onnellisena. Vaikka mua ei enää ois... Vaikka mä en vois auttaa ja tukea sitä niin mä pyydän, et sit, ku tää mun tarina on kirjotettu loppuun. Kirjan kansi suljettu. Nii Aleksin tarina jatkuu vielä pitkään. Paljon, paljon pidempään.

7kk aiemmin

Herään aamulla söpöön tuhinaan. Aleksi hengittää korvani vieressä rauhallisesti. Käännän katseeni tuohon. Tuo nukkuu söpösti. Otan tuosta kuvan ja hymyilen itsekseni. "Herätys pikkunen", kuiskaan ja silitän tuon hiuksia hellästi. "Mmhm..?" tuo mumisee väsyneenä. Naurahdan ja siirrän varovasti hiukset tuon kasvoilta. "Pitäis herätä höpö." "Miks? En jaksaa..", tuo valittaa. "Koska mulla on sua ikävä", kuiskaan.

Aleksi hymyilee pitäen yhä silmiään kiinni. Tuo kömpii mun syliin ja kietoo kätensä mun ympärille. "Aaww en kestä kuin söpö oot", hymyilen ja silitän tuon selkää. Huomaan tuon punastelevan, söpöä.


________________________________

kiitos et luit❤️ kommaa jotain jos jaksat, pus pus

the third of december<3Where stories live. Discover now