16.

58 5 4
                                    

(moii. heti alkuun, anteeks etten oo julkassu mitää pitkään aikaan... on ollu aika kuormittunu ja paha olla lähiaikoina. mut voin yrittää julkasta useemmin..<3 btw sori jos nää aika jutut menee sekavasti lol)

14.2
On ystävänpäivä. Istun pöydän ääressä ja syön aamupalaa. Hieron unihiekkaa silmistäni ja luen jotain random uutista puhelimesta. Pian oveen koputetaan. Laahustan ovelle pyjamassa, hiukset sekaisin ja helvetin väsyneen näköisenä. Avaan oven ja näen Ollin. Tuolla on päällään musta kauluspaita, ruusukimppu toisessa, ja kortti toisessa kädessä. "Hyvää ystävänpäivää muru", tuo hymyilee. Ei ei ei mä näytän kauheelta...

Alan hymyillä leveästi. "Rakas sä oot niin ihana..", sanon ja halaan tuota tiukasti. "Oisinpa tienny et tuut.. oisin pystyny ees vähä varautuu.." "Mitennii? Rakas sä oot hiton sulonen just tollasena. Oot vähä unenpöpperössä", Olli naurahtaa ja pussaa mua. "Mun söpö poikkis", tuo hymyilee. Punastelen ja näprään tuon paidan nappia. "Ollii saat mut punastelee ihan kauheen paljonn.." mumisen hiljaa. Olli silittää päätäni. Otan ruusukimpun ja katson niitä hymyillen. "Oot nii hiton romanttinen..", sanon hiljaa ja pussaan Ollin huulia hellästi.

Olli punastuu ja ojentaa minulle kortin. Kannessa on kuva meistä. Olli on kirjoittanut kortin yläreunaan "my baby" ja piirtänyt sinne tänne sydämiä ja tähtiä. Niin sulosta. Hymyilen leveästi ja avaan kortin. Sisällä on teksti:
Rakas Aleksi.
Oot mun paras ystävä. Oot aina mun tukena, pidät musta huolta, etkä sä koskaan tuomitse mua.
Sanot aina pelkääväs sitä, ettet riitä. Ettet osaa antaa mulle tarpeeks. Mut sä oot paras koko maailmassa. Sun rakkaus on ihaninta mitä oon koskaan saanu kokea. Oot mulle maailman tärkein. Ja oot mun rakas poikaystävä. Maailman paras sellanen.
Mä rakastan sua Aleksi. Hyvää ystävänpäivää!
T: Olli

"Mä en oo mikään runoilija. En osaa pukee mun tunteita niinku.. sanoiks mut aattelin et joku pieni teksti ois söpö..", Olli aloittaa. Poskelleni valuu kyynel. "Kulta pieni mikä hätänä?", Olli huolestuu. Halaan tuota tiukasti. "Tää teksti oli just söpö... Mä rakastan sua niin paljon..", kuiskaan. Tuo silittää minua ja kuiskii jotain söpöä.

Käännän katseeni Olliin. "Oot niin komee..", hymyilen hieman itkuisena ja silitän tuon poskea. Olli punastuu ja on juuri sanomassa jotain, mutta ehdin ensin: "Mullakin on sulle jotain. Oota tässä söpis." Pussaan tuon poskea ja menen huoneeseeni.

Olli

Aleksi tykkäs mun kortista. Ja kukista. Aleksi tietää, ettei mulla oo rahaa mihinkää kalliisiin juttuihin. Mut ei sitä kiinnosta. Se sanoo aina, et paras lahja on vaan olla mun lähellä. Aika söpöö. Mut halusin antaa jotain ja oon ilonen et se tykkäs siitä yllätyksestä... Sen hymy on mulle kaikki. Aleksi on mulle kaikki. Mun koko maailma.

Pian Aleksi tulee takaisin. Tuolla on söpö lahjakassi kädessään. Tuo ojentaa sen minulle söpösti. "Oot ostanu mulle lahjan? Eii kulta oot ihana..", halaan tuota. Aleksi punastuu. Kassissa on söpö kortti ja mun lempi suklaalevy. Ja villasukat. Söpöä. "Sun varpaita aina palelee nii ostin tollaset. Mulla on samanlaiset!" Aleksi innostuu ja hakee villasukat. Tuo laittaa ne jalkaansa ja hymyilee. "Nyt sun varpaat ei palele", tuo kikattaa söpösti. Naurahdan ja haalan tuota. "Tunnet mut nii hyvin. Hiton söpö oot", pussaan tuon poskea. Luen kortin. Aleksi on kirjoittanut itse söpön runon. "Ei hitto rakas sä oot niin ihana mua alkaa itkettää..", otan tuon syliini. Aleksi pussailee poskeani onnellisena ja kietoutuu ympärilleni.

_______________________________
(btw en lukenu tekstii läpi, joten jos on kirjotusvirheitä nii anteeks niistä haha)

Moii. toivottavasti ei ollu ihan tylsä luku. tää on semi pitkä mut tää on vaa tällasta random söpöilyä haha.

kiitos ku luit, oot ihana pus pus<33

the third of december&lt;3Where stories live. Discover now