Ο καπνός και η λάμψη της φλόγας, τους εμποδίζουν να δουν καθαρά.
Δυσκολεύοντε να βρουν διέξοδο, να μπορέσουν να τρέξουν, να ξεφύγουν.Τα μάτια τσούζουν και τα ανοιγοκλείνουν.
Έχουν ανεβάσει τις μπλούζες μπροστά στην μύτη για να προστατεύτουν από το διοξείδιο του άνθρακα που υπήρχε στον καπνό και αναπνεουν το ύφασμα, η μυρωδιά του μαλακτικού τους δίνει μια μικρή παρηγοριά.
Η Δανάη βγάζει το κινητό από την τσέπη της.
Η πίσω πλευρά έχει παραμόρφωθει και είναι βρεγμένη από το υγρό της μπαταρία που μοιάζει με λάδι.
Κάνει νόημα στον αδελφό της και το ρίχνει στα τυφλά με μεγάλη δύναμη, ώστε να πάει μακριά.Ο Νίκος που και το δικό του κινητό είχε τα ίδια προβλήματα, αντιγράφει την κίνηση της.
Η έκρηξη που ακούγεται είναι δυνατή αλλά ευτυχώς όχι και τόσο ώστε να τους προκαλέσει ακουστική ζημιά.
Μια νέα εστία φωτιάς κάνει την εμφάνιση της.
Η Δανάη κλείνει τα μάτια της πολύ δυνατά και προσεύχεται να πιάσει η ιδέα της.
Και πιάνει!
Η πυρκαγιά ενώνεται με την καινούργια αδελφή της που ήταν πιο μακριά τους και τους άφηνει ήσυχους.
Τα αδέλφια δεν ξέρουν τι να κάνουν.
Δεν μπορούν να φύγουν έτσι και να αφήσουν το μέρος μες στις φλόγες.
Αλλά και να προσπαθησουν να βρουν τηλέφωνο θα είναι μάταιο, θα είναι πολύ αργα μέχρι να έρθει βοήθεια.Δεν προλαβαίνουν όμως βρουν κάποια λύση ή σκεφτούν γρήγορα την επόμενη κίνηση.
Βλέπουν ξαφνικά, έναν άντρα με κόκκινη φόρμα εργασίας που θυμίζει υδραυλικό και με κασκετο γαλάζιο στα σγουρά χάλκινα μαλλιά του, που πετάγονταν εδω και εκεί, να τρέχει προς την φωτιά αλλά όχι κατευθείαν πάνω της.Δεν καταλαβαίνουν τι κάνει. Όμως όταν πλησιάζουν, το σημείο που βρίσκεται, κρατώντας απόσταση, προσέχουν πως εκεί που είναι η φωτιά υπάρχει σε απόσταση μισού μέτρου, ένας πυροσβεστικος κρουνός
Ο άντρας προσπάθει να τον ανοίξει, ιδρώτας στάζει από το μέτωπο που.
Αλλά για κάποιο λόγο δεν τα κατάφερνει.Τρέχουν γρήγορα για να τον βοηθήσουν και σε λίγο
ένας δυνατός πίδακας νερού πετάγεται πάνω στις φλόγες που είναι μετά την έκρηξη συγκέντρωμενες στο ίδιο σημείο.
Σβήνουν αλλά όχι όλες. Μικρές εστίες εμφανίζονται εδώ και εκεί, περιμένοντας την ευκαιρία για να δυναμώσουν και να συνεχίσουν το έργο τους.
YOU ARE READING
Other side's friend (O πίνακας)
AdventureΜπορεί δύο άνθρωποι που δεν γνωρίστηκαν σε αυτό τον κόσμο να γίνουν φίλοι όταν ο ένας πεθάνει; Και τι σχέση έχει με αυτό ένας πίνακας, ένας φόνος , δύο αδέλφια που δεν είναι αδέλφια και μια κοπέλα με αμνησία ; Αν θέλουμε να μάθουμε, ας ακολουθήσουμε...