Καλή ανάγνωση
Τα αδέλφια αποφάσισαν αντί να γυρίσουν πίσω στο σπίτι για ξεκούραση να επισκεφτούν τους γονείς τους στην τελευταία τους κατοικία.
Είναι καλύτερα τώρα παρά το βράδυ και να πέσουν πάνω στο φρουρό του νεκροταφείου.
Σε λίγο θα έχουν στα χέρια τους το απαραίτητο στοιχείο για να ξεκινήσουν την έρευνα τους.Στο ραδιόφωνο ακούγεται το" im still loving you"
των Scorpions το παράθυρο από την μεριά της Δανάης είναι ανοιχτό, ο άνεμος κουνάει τα μαλλιά της και οι τρίχες χτυπάνε στο πρόσωπο της.Ο Νίκος κοιτάζει τον δρόμο προσεχτικά και της μιλά χωρίς να χάσει την συγκέντρωση του στην άσφαλτο.
"Δανάη τώρα που είμαστε μαζί δεν είναι κακό να τους επισκεφτούμε, πόσο καιρό έχεις να δεις τους τάφους τους;"
"Νίκο έχω να πάω περίπου τέσσερις μήνες"
"Καλά που πηγαίνω συχνά και έχουν κάποιον να τους φροντίσει!"
"Συγνώμη αδελφέ έχεις δίκιο! θα τους επισκέπτομαι πιο συχνά."
Απο μακριά φαίνεται η εκκλησία ενώ τα πεζοδρόμια είναι περιποιημένα και στολισμένα με πανσέδες και μαργαρίτες.
Σύντομα φτάνουν μπροστά στους τάφους.
Ο Νίκος ρίχνει νερό στο μάρμαρο των τάφων για το πλύνει και η Δανάη ανάβει τα καντήλια, βάζει φρέσκα λουλούδια στα βάζα, Καθαρίζει τις εικόνες , το τζαμακι και παίρνει μια εικόνα της Παναγίας από το τάφο της θετής μητέρας της, βάζοντας μια άλλη σε πιο καλή κατάσταση στην θέση της. Κάνει το σταυρό της, φύλα την εικόνα
και την βάζει στην τσάντα της.Βγάζει δυο μπουκαλακιά από την τσάντα και πηγαίνει να τα γεμίσει νερό. Ο ιδρώτας στο μέτωπο που κυλά μαζί με το αντηλιακό μπαίνει στα μάτια της που τώρα τσούζουν. Προσπαθεί να βρει το πακέτο με χαρτομάντιλα. Το μέρος που είναι η βρύση περικυκλώνεται από ένα πλάτανο και από πεύκα και ξεχωρίζει από το υπόλοιπο που είναι γεμάτο κυπαρίσσια. Έχει δροσιά και παίρνει μια βαθιά ανάσα για να την απολαύσει. Βγάζει ένα παλιό κουτάλι του στρατού και αρχίζει να σκάβει πίσω από την ρίζα ενός πεύκου με μια περίεργη γραμμή στο κορμό. πίσω από το δέντρο υπάρχουν πυκνοί θάμνοι και ξέρει οτι δεν φαίνεται.
Το σημείο είναι ανηφορικό και δεν χρειάζεται να σκύβει πολύ. Μετά από δέκα λεπτά ένα δερμάτινο πουγκί εμφανίζεται στα χέρια της βγάζει το περιεχόμενο και το βάζει στο πορτοφόλι της. Γεμίζει τα μπουκάλια και στρίβει αριστερά για να επιστρέψει στον αδελφό της.
KAMU SEDANG MEMBACA
Other side's friend (O πίνακας)
PertualanganΜπορεί δύο άνθρωποι που δεν γνωρίστηκαν σε αυτό τον κόσμο να γίνουν φίλοι όταν ο ένας πεθάνει; Και τι σχέση έχει με αυτό ένας πίνακας, ένας φόνος , δύο αδέλφια που δεν είναι αδέλφια και μια κοπέλα με αμνησία ; Αν θέλουμε να μάθουμε, ας ακολουθήσουμε...