Τα αδέλφια είναι σε μια καφετέρια. Ο Νίκος πιστεύει ότι είναι καλό η Δανάη να βρεθεί σε ένα χώρο με κόσμο.
Ίσως με την περιπέτεια τους που θα την ανάγκαζει να βγαίνει έξω και με το να βρίσκουν ευκαιρία να βρίσκονται σε χώρους σαν και αυτό, εκείνη θεραπευτεί και γίνει πιο κοινωνική.
Θυμάται πως η Δανάη του ήταν κάποτε πιο χαμογελαστή και πιο κοινωνική, μακάρι να βρει τρόπο να την βοηθήσει να επιστρέψει στον παλιό της εαυτό.Βάζουν τα κινητά πάνω στο τραπέζι. Κοιτάζονται φευγαλέα στα μάτια όμως δεν ξέρουν ποιος θα ξεκινήσει την συζήτηση.
Τελικά είναι η Δανάη που κάνει την αρχή."Λοιπόν σκέφτηκα να βρούμε μια εικόνα της πρεσβείας και να σου δείξω που είναι περίπου αυτό που ψάχνουμε"
οι δύο τους έχουν αποφασίσει να κάνουν αυτό τον ψεύτικο
διάλογο και να βρούν τρόπο να ξεγελούν αυτούς που τους παρακολουθούσαν.Μπορούσαν να αγοράσουν ή να βάλουν κάποιον να αγοράσετε για εκείνους καινούργια κινητά.
Και να έχουν μαζί τους τα παλιά όταν θέλανε να παραπλανήσουν
τα άτομα που τους παρακολουθούσαν.Μια επίσκεψη σε γνωστό του Νίκου και οι υποψίες της Δανάης ότι τους παρακολουθούσαν από τα τηλέφωνα είχαν επιβεβαιωθεί .
Δεν μπορούσαν όμως να τα ξεφορτωθούν αμέσως γιατί θα κινούσαν υποψίες.
Και το δύο αδέλφια είχαν την ίδια απορία για το ποίος μπορεί να το έκανε. Με σημειώματα που έγραφαν ο ένας στον άλλον στο σπίτι του γνωστού και που με αυτά μιλούσαν και με τον φίλο τους είχαν αναρωτηθεί πως γίνεται να βρεθούν πάνω στα κινητά ότι βρέθηκε. Το χακαρισμα γίνεται από απόσταση.
Το να κολλήσει όμως κάποιος στα κινητά τους κάτι τόσο μικρό και στο ίδιο χρώμα με το κινητό αυτό σήμαινε ότι η δουλειά έγινε από άτομα που είχαν πλησιάσει τα αδέλφια.Ο Νίκος είχε φοβηθεί ήξερε καλά πως στο παρελθόν είχε γίνει κάτι παρόμοιο όχι για να παρακολουθήσουν το θύμα αλλά για να
μετατρέψουν το σήμα του ίντερνετ και το κινητό σε εκρηκτικό μηχανισμό την στιγμή που θα το έβαζε στο αυτί του.Ήταν τυχεροί που δεν ήθελαν να τους σκοτώσουν αλλά μόνο να τους παρακολουθήσουν.
Πιθανότατα οι κακοι να είχαν βρει τεχνολογία υψηλής κατασκοπείας στην μαύρη αγορά και να είχαν τα χρήματα να την αγοράσουν.
Στην καφετέρια προσπαθούν να δείχνουν άνετοι.
Ο Νίκος της πειράζει τα μαλλιά και εκείνη του χτυπάει το χέρι και ψάχνει στο διαδίκτυο για την γαλλική πρεσβεία.
Του δείχνει αυτό που βρήκε ενώ ήδη ξέρουν τι θα δουνε πρέπει όμως να προσποιηθουν ότι δεν κατάλαβαν τίποτα.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Other side's friend (O πίνακας)
AventuraΜπορεί δύο άνθρωποι που δεν γνωρίστηκαν σε αυτό τον κόσμο να γίνουν φίλοι όταν ο ένας πεθάνει; Και τι σχέση έχει με αυτό ένας πίνακας, ένας φόνος , δύο αδέλφια που δεν είναι αδέλφια και μια κοπέλα με αμνησία ; Αν θέλουμε να μάθουμε, ας ακολουθήσουμε...