Το επεισόδιο έχει τελειώσει,τα αδέλφια κάθονται πάνω στο χαλί.
Η Δανάη σηκώνετε και φέρνει πραλίνα φουντουκιού με κακάο μαζί με δύο κουτάλια.
Την ανακατεύει με τα υπόλοιπα ποπ- κορν και ξεκινά να τρώει.Μετά από ένα δεκάλεπτο, το σώμα της γυρίζει ακόμα πιο πολύ προς τον αδελφό της και κάθεται πιο κοντά του.
Γλύφει το κουτάλι με την πραλίνα και αρχίζει να μιλά."Ξέρεις Νίκο σκεφτομαι αυτό που είχες προτείνει, σχετικά με τα διάφανα φύλλα που μας έδειξαν το χάρτη, όταν ρίξαμε φώς πάνω τους. Δηλαδή να τα δώσουμε για ανάλυση σε κάποιον ειδικό που εμπιστεύεσαι.
Και δεν συμφωνώ μαζί σου. Ακόμα και αν ο φίλος σου είναι αξιόπιστος, τίποτα δεν μας εγγυάται ότι δεν θα πέσει θύμα κλοπής. Μπορεί να μας παρακολουθούν και εξαιτίας μας να γίνει στόχος και να βρει το μπελά του.
Προτείνω να δούμε που μας οδηγούν αυτά που ήδη έχουμε στα χέρια μας.
Και αφού προχωρήσει η έρευνα μας, συγκεντρώσουμε σημαντικά στοιχεία που θα μας βοηθήσουν και θα μπορούμε να στηρίξουμε την έρευνα μας, με τις αποδείξεις που θα έχουμε. Τότε να ψάξουμε τι συμβαίνει μαζί τους και να μάθουμε πώς λειτουργούν. "Ο Αδελφός της κουνά απλά το κεφάλι καταφατικά.
Σηκώνονται από το πάτωμα και μαζεύουν τα πιάτα, το μπωλ και το άδειο βάζο με την σοκολάτενια πραλίνα.
Ο Νίκος πηγαίνει τα πιάτα στο νεροχύτη, αφού πρώτα τα καθαρίσει από τα υπολείμματα.
Η Δανάη στρώνει τα κρεβάτια.
Δεν θα συνεχίσουμε να τους παρακολουθούμε.
Ας γυρίσουμε τον χρόνο μπροστά και ας βρεθούμε την στιγμή που είναι ήδη έτοιμοι και οι δύο να φύγουν από το σπίτι.
Η Δανάη είναι μπροστά στην πόρτα της εισόδου. Κλείνει τα μάτια και παίρνει μερικές ανάσες ενώ συγχρόνως σφίγγει το χέρι του Νίκου λες και αυτό θα της δώσει δύναμη.
"Δανάη, αν δεν μπορείς θα πάω μόνος μου.
Ήδη το να βγεις την προηγούμενη μέρα έξω, μετά από τόσο καιρό χωρίς να πάθεις κρίση πανικού, ήτανε μεγάλη πρόοδος για εσένα."Η Δανάη κλείνει πάλι τα μάτια. Σκέφτεται τον Αλέξανδρο, την καλοσύνη του. Τις δύο φορές που ήρθε και την έσωσε. Όχι ως άνθρωπος ολοκληρωμένος αλλά ως ψυχή. Πέρασε τα όρια του άλλου κόσμου για χάρη της. Έδειξε αγάπη και καλοσύνη ενώ δεν την ήξερε. Όχι! Δεν θα τον άφηνε χωρίς να κάνει κάτι ώστε η ψυχή του να βρει ανάπαυση και δικαιοσύνη. Κάνει το σταυρό της, προχωρά μπροστά και βγαίνει.
YOU ARE READING
Other side's friend (O πίνακας)
AdventureΜπορεί δύο άνθρωποι που δεν γνωρίστηκαν σε αυτό τον κόσμο να γίνουν φίλοι όταν ο ένας πεθάνει; Και τι σχέση έχει με αυτό ένας πίνακας, ένας φόνος , δύο αδέλφια που δεν είναι αδέλφια και μια κοπέλα με αμνησία ; Αν θέλουμε να μάθουμε, ας ακολουθήσουμε...