Kapitola 7 - Napadnutie

113 6 3
                                    

Vivian

S Lili sme sedeli v obývačke a pili sme kávu. Po dlhej dobe som mala chvíľu pre seba, keďže Sky bola s Dylanom. Uvedomovala som si, že so ňou trávim príliš veľa času, ale nechcela som ju spustiť z očí. Bála som sa o to, aby sa jej niečo nestalo.

„Alex mala dnes so mnou nejaký problém. Povedala som Dylanovi, nech si dávajú pozor a ona prevrátila očami. Neviem, prečo jej tak strašne vadím..." povedala som a odpila som si z kávy.

Lili len prevrátila očami. „Celá Alex. Stále si ešte nezvykla, že si kráľovná. Ako ju poznám, tak ma problém s tvojim pôvodom. Si len človek."

„To je dôvod? Som liečiteľa. Tiež vo mne koluje magická sila."

Položila som šálku pred seba.

„Áno, ale je to iba veľmi malá časť. Ak by ti Dylan nedaroval časť svojho života, určite by si sa nedožila v budúcnosti tak vysokého veku. Alex je z veľmi starého rodu Nobilisov. Ctia si staré zásady. Ty si iba človek. Berie ťa ako niečo menej. Nemáš pre ňu dostatočne vznešenú krv," povedala Lili.

Musela som sa nad tým zasmiať. „Aha. To, že som kráľovná asi pre ňu nič neznamená, však?"

„No to teda nie. Pre ňu budeš stále len človek, do ktorého sa Dylan zamiloval," konštatovala Lili vážne.

„Podľa legendy som bola jediná, ktorá dokázala Dylana zmeniť. Aj napriek tomu, že som človek. Ako si ma mohol osud vybrať? Je to fakt také zlé?"

Zadívala som sa na Lili a čakal som na odpoveď.

„Viv, ale mne to nemusíš vysvetľovať. Ja viem, čo dokážeš a čo si dokázala. Si nebojácna a odvážna. Hodila si sa Loganovi pred meč, len aby si ochránila Dylana. V mojich očiach si silný vodca."

„Očividne, nie každému to tak príde," povedala som a znova som si odpila z kávy.

„Nič si z toho nerob. Alex je len ignorant. Nevidí, čo má pred nosom," povedala a usmiala sa na mňa.

„Asi máš pravdu."

Zapozerala som sa do môjho odrazu v káve. Určite som si silnejšia než si všetci myslia. Pomyslela som si a usmiala sa do šálky kávy.

...

Na druhý deň sa rozhodli Purpurea a Varro, že odvedú pár temných víl do hradu dobrých víl. Išla s nimi aj Alex ako doprovod namiesto Dylana. Išlo aj pár vojakov, aby dávali pozor, ak by sa ich niekto pokúsil napadnúť.

Stáli sme v stajniach. Sky sa lúčila s Purpureou a objímala ju. Sľubovala jej, že sa čoskoro vráti. Dylan sa zhováral s Varrom. Práve sa na niečom smiali.

Pozorovala som ich a stála som pri dverách. Keď v tom do miestnosti vošla Alex. Prezrela si priestor a jej pohľad sa stretol s mojim. Pretočila očami. Mala som sto chutí na ňu skočiť, ale nebudem si ničiť pekný deň.

Prešla okolo mňa a zamierila si to k Dylanovi. Kývol na ňu a Alex mu pritakala. Dylan sa pozrel na Varra a niečo mu povedal.

„Tak už sme tu všetci. Môžeme vyraziť," povedal Varro a vyskočil na koňa.

Všetci ho postupne nasledovali. Purpurea išla s ním vpredu a Alex išla v tesnom závese. Za nimi kráčala skupinka mamičiek a deti, vojaci stáli okolo nich, aby ich v prípade napadnutia mohli ochrániť.

Sky im kývala. Potom ju Dylan chytil za ruku a viedol ju ku mne. Podala som jej druhú ruku a spolu sme kráčali do jedálni.

Dlho sme nemali spoločný obed ako rodina. Dylan väčšinou riešil veci v kancelárii a jedol s kým sa potreboval v tej chvíli stretnúť. Nedokázal sa zastaviť na spoločný obed. My so Sky sme väčšinou jedli v kuchyni, lebo to tam bolo útulnejšie.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Sep 29, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Princess needs FriendWhere stories live. Discover now