Sanırım Bir Şeyler Oluyo

1K 76 13
                                    

Selamlar aşklarım, nasılsınızz?

İyi okumalarr 💗

...

"Lan Kerim atsana buraya amınakoyim!"

İlk yarının bitmesine birkaç dakika kalmıştı. Benim kendimi yere atmama daha az kalmıştı ama. Maç başladığından beridir durmadan koşuyor, iri yarı bedenleri olan abilerden top çalmaya çalışıyor bir yandan da takım arkadaşlarıma saydırıyordum.

Yeniliyorduk. Evet yeniliyorduk. İlk yarıdan 5 gol yemiştik bile. Belliydi demek istemiyordum ama belliydi. Canım takım arkadaşlarım yerine mahallenin bebelerini getirsek daha iyi oynardık kesin.

Ben sinirle takım arkadaşıma sövdüğüm sırada Kemal abi topu kapmıştı bile. Çok da iyi oynuyordu vicdansız. Homurdanmayı bırakıp ona doğru koşmaya başladım. Yok bunlar bir bok yapamıyordu illa ben yapacaktım.

Yanına yaklaştığım sırada topu ayağının altına alıp durdurdu. Alayla bana gülümseyip topu yanındaki arkadaşına pas attı. Ben topa yöneleceğim sırada arkadaşı tekrardan ona pas attı. Bu sefer de Kemal abiye yöneleyim derken o da yine diğerine attı topu.

Sinirlerim daha da kabarırken tekrar usanmadan arkadaşına yöneldim. Tam o sırada o topu yine Kemal abiye attı. Sonunda dayanamayarak olduğum yere kendimi bırakıp attım ve "Ya resmen dalga geçiyorlar bizimle. Sizinle yola çıkan aklıma sokim!" diyerek sızlanmaya başladım.

O sırada Kemal abinin kıkırtısını işitmemle tekrar gol yediğimizin düdüğünü duymam bir oldu. Bıkkınlıkla kendimi tamamen yere bıraktım. Sırt üstü gözüm kapalı şekilde sahada uzanırken bacağımın dürtülmesiyle gözlerimi açtım.

Kemal abi elinde su şişesi ile yanı başımda dikiliyordu. Elindeki su şişesini bana uzatırken diğer elini de uzatmış kalkmamı bekliyordu. Beklemeden elini tutarak doğruldum. Suyu kaptığım gibi kafama diktim. Bütün şişeyi bitirmem ile "Gören de bir aydır su içmiyorsun sanacak." dedi gülerek.

Onun gülmesiyle istemsiz kıvrılan dudaklarım ile gözlerim yüzüne kaydı. O sinirli olduğumdan dolayı konuşmadığımı sansa da benim bakışlarım gülüşündeydi. Çok da güzel gülüyordu vicdansız. Bir dakika, güzel gülüyorsa gülüyordu canım. Bana neydi bundan?

Anında önüme dönerek sahanın ucuna ilerlemeye başladım. O sırada arkamdan "Lan tamam darılma hemen, bu tur bir tane atmana izin veririm." dedi, bir yandan da gülmemeye çalışıyordu. Dediklerini duymazdan gelerek yürümeye devam ettim.

Bizim takımın olduğu yere geldiğimde "Tam bir hayal kırıklığısınız!" dedim yanlarına oturmadan hemen önce. Dediğime anında "Ya bir sus Emir. Sanki sen ne yaptın amınakoyim? Sadece topun peşinden koşmak iyi oynadığın anlamına gelmiyor." dedi Barış sinirle. Haklıydı ama bunu bilmesine gerek yoktu.

Bu yüzden "En azından çabaladım lan. Siz götünüzü bile zor kaldırıyordunuz. Hele bu Akif. Ya Akif sen salak mısın oğlum? Habire gol yiyoruz diye kaleyi bırakıp gitmek ne!?" dedim direkt sona doğru gözüm seğirirken.

"Ben kalede yokken gol yersek belki daha az küçük düşerim diye şey ettim. Gelmeyin üstüme zaten gerginim oğlum ya!" dedi o da kenardan. "Bir sen gerginsin zaten. Resmen herifler bizi kâle bile almadı amınakoyim ya." diye konuştu tekrardan Barış.

ÇIRAK (BXB) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin