Herkese iyi okumalarrr
...
Elimdeki siparişleri balkondan salınmış plastik leğenin içine koyduktan sonra sokakta ilerlemeye başladım. Bugün hava ayrı bir sıcaktı. Bu insanlar da bu sıcağın altında bakkaldan sipariş istemeye utanmıyorlar mıydı canım?
Bir haftadır ölü balık gibi dolanıyordum ortalıkta. Algılarım tamamen kapanmıştı. Emre'nin söyledikleri bir an bile çıkmıyordu aklımdan. Ne onunla tekrardan birlikte olmak istiyordum ne de babamın benim hakkımdaki gerçeği öğrenmesini.
Korktuğum için Barış'a da bir şey anlatamamıştım. O salak sinir havliyle gidip çocuğu öldürürdü kesin. O potansiyele sahipti benim mal arkadaşım.
Kemal abiyle ise durumlar gittikçe sarpa sarıyordu. Neredeyse haftanın üç günü yemeğe ondaydım. Samimiyetimiz bayağı bir ilerlemişti. Bense gittikçe daha da arzulamaya başlamıştım adamı. İçimdeki anlamlandıramadığım hisler o kadar derinleşmeye başlamıştı ki.
Ne hissediyordum onu da tam kestiremiyordum açıkçası. Şimdi arzuluyor muydum? Kesinlikle evet. Adama çok pis yükseliyor muydum? Ona da kesinlikle evet. Peki seviyor muydum? Ondan emin değildim işte.
Hilal'i kıskanıyordum, hem de fazlasıyla. Peki bu Kemal'i sevdiğim anlamına mı geliyordu? Gerçekten kafamda deli sorular ya of.
Düşünceli bir şekilde yürümeye devam ederken telefonumdan gelen bildirim sesiyle durdum. Bir de bu vardı işte. Her telefon çaldığında ya da mesaj geldiğinde gerginlikten bayılacak gibi oluyordum. Emre'nin en sonki aramasından sonra sesi hiç çıkmamıştı. Ve bu beni oldukça geriyordu.
Telefonu elime alıp bildirme tıkladım. Mesaj Barış'tandı.
Sakın Açma :
kanka napiuon?: Kardom
Çalışıyorum amk napcam başkaSakın Açma :
tamam lan ne kiziuon sanki ne dedik
neyse ne dicem bu akşam içmeye gitcez sen de gelsene: Kardom
Ne içmesi olum ya zaten derdim başından aşkınSakın Açma :
yav derdin var diye içersin zatenlan
derdin ne senin amk
: Kardom
Yok derdim falan gelmiyorum ben hiçbir yereSakın Açma :
bak kemal abinin tayfası da olacakmışkesin kemal abi de gelir ha
Nasıl yani Kemal de mi içmeye gidecekti? Bunun üstüne bir düşünülürdü o zaman. Hem sarhoşken nasıl birine dönüşüyor merak etmiştim sadece.
: Kardom
Tamam ben de geliyorum o zamanSakın Açma :
vay pickemal abinin geleceğini duyunca nasıl hemen 360 derece döndün
: Kardom
180 derece olacak o beynini siktgim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÇIRAK (BXB)
Losoweİşe başladığı ilk gün şahit olduğu olay yüzünden kolunun belki de başka yerlerinin kırılacağından emin olan Emir'in bilmediği bir şeyler vardı. O günden sonra hayatının tamamen değişeceğinden haberi yoktu. Hikaye küfür, şiddet ve olumsuz örnekler i...