3 évvel később, Visenya 16 éves
- Nem tudnád elhallgattatni? - kérdezte kissé ingerülten Visenya.
Már nem bírta vissza fogni magát.
Szó szerint a feje fájdult meg ettől a sok gyerek sírástól.
Rhaenyra intett az ajtóban álló fiatal lánynak, aki azonnal elvette a hercegnőtől a kis Aegon-t.
- Szoknod kellene! Hamarosan neked is lesz gyereked! - szólalt meg Rhaenyra, miután a lány kivitte a szobából Aegon-t.
- Nekem nem lesz gyerekem! Erről már beszéltünk! - felelte szemét forgatva Visenya, majd felállt az asztaltól.
- Ülj vissza Visenya! - mondta szigorúan Rhaenyra.
- Visenya! - szólt a nővérének, szinte könyörgőn Jace.
A hercegnő az öccsére nézett, majd sóhajtva vissza ült a helyére.
- Tizenhat éves vagy Visenya! Megértelek téged, ennyi idősen én sem akartam gyerekeket és most néz rám!
- És csodálatos anya lettél! - motyogta gúnyosan Visenya.
- Hamarosan kérők jönnek majd a kezedért! Sőt, egy már jelentkezett is! - sóhajtott Rhaenyra.
- Mi? Még is miért nem szóltál róla? - vonta össze a szemöldökét Visenya.
- Mert tudtuk, hogy mi a véleményed a házasságról! - válaszolt kis csend után Daemon.
- Akkor sem volt jogotok eltitkolni az ilyet! - mondta mérgesen Visenya.
- Nem volt potenciális kérő! - vonta meg a vállát Rhaenyra.
- Ki volt az? - sóhajtott Visenya.
- Egy Lannister! - felelte gúnyolódva Daemon, mire Visenya csak a szemeit forgatta.
- A lényeg az, hogy megkell barátkoznod a gondolattal, hogy férjhez fogsz menni és, hogy gyerekeid lesznek! - mondta határozottan Rhaenyra, nem véve észre, hogy Daemon egyre erősebben szorítja a villát a kezében.
- Nem lesznek gyerekeim! - csapott az asztalra, majdhogynem kiabálva Visenya, mire a mellette ülő Rhaena, kissé összerezzent.
- Ne emeld fel rám a hangodat! Az anyád vagyok! - vonta össze a szemöldökét Rhaenyra.
- Te az anyám? - kérdezte hihetetlenkedve Visenya, majd felpattant a helyéről. - Na ne röhögtess már! Ez még viccnek is rossz!
- Visenya....
- Ne szólj bele! - szakította félbe Daemon-t Visenya, majd ismét Rhaenyra-hoz fordult. - Csak egyszer mondom el, de tisztán és érthetően! Nekem te nem vagy az anyám! Nekem csak egy anyám volt, aki Laena Valeryon volt! - morogta a hercegnő, majd minden további nélkül hátat fordított az asztalnak és kisétált a szobából.
YOU ARE READING
A Vér Kötelez!
FanfictionMivan ha, születik egy kislány Rhaenyra-nak abból a közös éjszakából, amikor együtt volt Criston Cole-al? Mivan ha, idővel Rhaenyra még a lányára sem tud nézni, mert állandóan Criston-ra emlékezteti? Mivan ha, nyolc éves korától Laena és Daemon vi...