- Ez fáj! - nyöszörgött Visenya.
- Maradj nyugodtan! - felelte Aegon, miközben tovább törölgette a hercegnő arcáról a vért, egy enyhén vízes ronggyal. - Már mindjárt kész!
- Akkor is fáj! - mondta a hercegnő, miközben ellökte Aegon kezét a homlokától.
- Szóljak egy mesternek? - kérdezte kis csend után Aegon és abba hagyta az arca törölgetését.
- Ne! - válaszolta rögtön Visenya.
Aegon épp szóra nyitotta a száját, amikor a szoba ajtaja, kopogtatás nélkül kinyílt.
- Már mindenhol kerestelek, Visenya! Mit csinálsz itt? - kérdezte összevont szemöldökkel Daemon, miközben teljesen figyelmen kívül hagyta Aegon-t.
- Aegon bácsi letörli a vért az arcomról! - felelte halkan Visenya.
- Mostmár ideje lefeküdni! - mondta határozottan Daemon.
Visenya szó nélkül felállt a székről, majd a bácsikájára nézett.
- Köszönöm, Aegon bácsi! - köszönte meg kis mosollyal, majd lábujjhegyre emelkedett és puszit adott az arcára.
Visenya épphogy csak egy lépést tett Daemon felé, amikor hirtelen Aegon megragadta a csuklóját, miután látta a szomorú arcát.
- Nem! - mondta határozottan Aegon és Daemon-ra nézett, miközben még mindig ült.
- Tessék? - húzta fel a szemöldökét Daemon.
- Visenya maradhat! Ha akar, még itt is aludhat! - felelte Aegon és maga mellé húzta a hercegnőt.
- Csakhogy Visenya nem akar itt maradni veled! - mondta dühösen Daemon.
- De igen! - szólt közbe Visenya, mire mindkét herceg rá nézett. - Itt akarok maradni Aegon bácsival!
- Van saját szobád, Visenya! - sóhajtott ingerülten Daemon.
- De én Aegon bácsi-t akarom! - kiáltott dühösen Visenya Daemon-ra.
Daemon Aegon-ra pillantott, majd vissza nézett Visenya-ra és sóhajtva forgatta a szemeit.
Majd megfordult és kisétált a szobából, becsapva maga mögött az ajtót.
- Köszönöm, bácsi! - hajtotta le a fejét Visenya.
- Ne reméld, hogy az egész ágy csak a tiéd! - mondta szórakozottan Aegon, mire a hercegnő kuncogva nézett rá.
- Rendben! - bólintott Visenya.
- Hiányoztál, Aegon bácsi! - törte meg a csendet Visenya és az oldalára fordult, hogy a hercegre nézzen.
- Bevallom, miután elmentél, furcsa volt, hogy egy kis törpe nem követ engem minden hová, mint egy elveszett kiskutya! - mondta szórakozottan Aegon, miközben a hátán feküdt és a plafont nézte.
- Nem voltam törpe! - duzzogott Visenya.
- De az voltál! És mindig egy kis árnyék voltál mögöttem! - kuncogott Aegon.
- Szerettem veled lenni! - vont vállat Visenya, miközben még mindig a herceget nézte.
Amikor Aegon nem válaszolt, Visenya engedett a késztetésnek és lehunyta a fáradt szemeit.
- Én is! - suttogta Aegon hosszú csend után.
De Visenya már nem hallotta, mert már rég elvitte az álom.
VOCÊ ESTÁ LENDO
A Vér Kötelez!
FanficMivan ha, születik egy kislány Rhaenyra-nak abból a közös éjszakából, amikor együtt volt Criston Cole-al? Mivan ha, idővel Rhaenyra még a lányára sem tud nézni, mert állandóan Criston-ra emlékezteti? Mivan ha, nyolc éves korától Laena és Daemon vi...