Volantis-ban, 1 héttel később
- Miért nem eszel, Visenya? - kérdezte gyengéden Laena.
- Nem vagyok éhes! - felelte halkan Visenya, miközben a tekintetét az asztalon tartotta. - Otthon nem ilyenkor szoktam enni!
- Akkor mit szoktál ilyenkor csinálni? - kérdezte Laena, miután ő és Daemon összenéztek.
- Jace-el vagy Aegon bácsival szoktam játszani. - vonta meg a vállát, kis mosollyal Visenya.
- Szóval jól kijössz a bácsikáiddal? - érdeklődött Laena, mire Daemon kissé a szemeit forgatta.
- Aegon bácsival jók vagyunk, amikor éppen nem dühös! Ha dühös akkor néha rám szokta vetíteni a dühét! - felelte nyugodtan Visenya és Laena-ra nézett. - Aemond figyelmen kívül szokott hagyni, míg Daeron mindenhová követni szokott. Helaena pedig mindig kedves velem.
- Várj! - vonta össze a szeöldökét Laena. - Aegon durván szokott viselkedni veled?
- Néha! - vonta meg a vállát Visenya. - De csak akkor ha dühös.
- És te nem teszel semmit? - kérdezte zavartan Baela.
- Már megszoktam! - mondta nyugodtan Visenya.
- Pedig nem kellene! - szólalt meg Daemon, mire mindenki rá nézett.
Annak ellenére, hogy mindenki tekintette Daemon-on volt, Daemon nem szólt mást, csak megfogta a poharát és bort ivott.
Visenya bekopogtatott az ajtón majd lassan kinyitotta az ajtót és bedugta a fejét.
- Laena néni! - szólt halkan Visenya.
Laena és Daemon felültek az ágyban és a kis hercegnőre néztek.
- Mi a baj? - kérdezte aggódva Laena.
- Rémálmom volt. - felelte a hercegnő, miközben teljesen belépett a szobába. - Itt aludhatok?
- Persze, kicsim! - válaszolta azonnal Laena, mire Daemon ingerülten felsóhajtott.
Visenya becsukta az ajtót, majd az ágyhoz ment és lassan a közepére mászott.
- Köszönöm, Laena néni! - mondta Visenya, miközben bemászott a takaró alá.
- Bármikor idejöhetsz, édesem! - felelte Laena és lágyan megcsókolta Visenya homlokát, majd vissza feküdt, egyik karjával pedig átölelte a hercegnő kis testét.
Daemon megforgatta a szemeit, majd ő is vissza feküdt és lassan vissza aludt.
Daemon kis súlyra ébredt a mellkasán, miközben érezte a rózsa és az eper illatát.
Pislogva kinyitotta a szemeit és meglepődve vette észre, hogy Visenya feje a mellkasán pihen és nyugodtan alszik.
Oldalra fordítva a fejét látta, hogy Laena már nincs az ágyban.
Visenya kissé megmozdult álmában és a fekete tincsei Daemon arcát cirogatták, és Daemon rájött, hogy Visenya hajának van rózsa és eper illata.
Daemon megpróbálta leemelni magáról Visenya-t, de csak azt érte el, hogy a hercegnő rárakta az egyik lábát.
A herceg ingerülten felsóhajtott, majd az egyik kezével felemelte Visenya kezét, míg a másikkal a lábát fogta meg.
Majd nem törödve azzal, hogy felébredhet, lelökte magáról.
Daemon felállt az ágyról, majd vissza nézett Visenya-ra, aki úgyan olyan nyugodtan aludt.
- Jó reggelt! - köszöntötte mosolyogva Laena a férjét.
- Miért nem ébresztettél? - kérdezte Daemon, miközben leült Laena-val szemben az asztalnál.
- Visenya rajtad aludt és őt még nem akartam felébreszteni! - vont vállat Laena.
- Szerintem az sem ébresztené fel ha kiabálnál hozzá! - jegyezte meg Daemon és kissé a fejét rázta.
- Elég aranyosan néztetek ki együtt! - mondta kuncogva Laena, mire Daemon a szemeit forgatta.
- Nem értem, miért engedted, hogy az ágyunkban aludjon! - panaszkodott a herceg, miközben a tojását vágta ketté.
- Rémálma volt!
- És? - kérdezte érdektelenül Daemon.
- Még csak egy gyerek! Egy nyolc éves kislány! - vonta össze a szemöldökét Laena. - És még csak egy hét telt el, hogy el kellett hagynia a családját!
- A családját? - horkant fel kissé Daemon. - Az elmondása szerint az egyetlen aki nem kiabált vele, az a négy éves Daeron, az öccse, Luke és Helaena!
- Pontosan! - emelte fel a hangját Laena. - Rosszul bánnak vele, ő mégis eltüri! Mégcsak egy kislány! Jobbat érdemel! - mondta határozottan Laena.
KAMU SEDANG MEMBACA
A Vér Kötelez!
Fiksi PenggemarMivan ha, születik egy kislány Rhaenyra-nak abból a közös éjszakából, amikor együtt volt Criston Cole-al? Mivan ha, idővel Rhaenyra még a lányára sem tud nézni, mert állandóan Criston-ra emlékezteti? Mivan ha, nyolc éves korától Laena és Daemon vi...