1 Héttel később
- Hogy mi? - kiáltott fel egyszerre Jace, Baela és Visenya.
- Daemon és én holnap összeházasodunk! - felelte kis mosollyal Rhaenyra és a mellette álló Daemon-ra pillantott.
- De apa csak pár napja halt meg! - vitatkozott halk hangon Luke.
- Ahogy anya is! - tette hozzá dühösen Baela.
- Tudjuk, de ezt a családunkért és a házunkért tesszük! - mondta kis sóhajjal Rhaenyra.
- De.... - próbált vitatkozni Jace, de amikor nem tudta mit mondjon, a nővéréhez fordult. - Visenya, mondj már valamit! - kérte, kissé kétségbeesetten.
Visenya Daemon-ra pillantott utána Rhaenyra-ra, majd vissza nézett Jacaerys-re.
- Nem hiszem, hogy számít mit akarunk Jace! Rhaenyra és Daemon felnőttek, azt csinálnak amit akarnak. - vonta meg a vállát Visenya.
- Köszönöm Visenya! - mondta örömmel Rhaenyra.
Visenya csak bólintott felé, majd felállt az asztaltól és elsétált.
- Visenya! - sietett a hercegnő után Jace.
- Menj vissza, Jacaerys! - mondta Visenya, miközben tovább sétált és vissza pislogta a könnyeit.
- Visenya! - fogta meg a kezét Jace és megálította a lépteit. - Kérlek ne sírj!
- Nem sírok. - szipogott Visenya.
- Nem értem anya, hogy teheti ezt. - rázta kissé a fejét Jacaerys.
- Úgy, hogy csak magára gondol. - estek ki Visenya szájából a szavak, mielőtt meggondolta volna.
- Ránk is gondol! - vonta össze a szemöldökét Jace. - Szeret minket!
- Szeret téged, Luke-ot és Joffrey-t. Velem mindig veszekedett, majd elhagyott engem. - helyesbített halk hangon a hercegnő.
- Nem értem, miért veszekedtetek. - mondta Jacaerys, miközben elengedte a nővére kezét.
- Én magam sem, Jace. - felelte Visenya és a tekintetét a padlóra sütötte.
- Mostantól, mindig melletted leszek, Vis! Nem fogom hagyni, hogy egy rossz szót is mondjon neked! - mondta határozottan Jace, kis csend után.
- Köszönöm, öcsi! - borzolta meg Jace fekete haját Visenya, kis mosollyal.
- Visenya! - hallatszott hirtelen Daemon hangja.
Jace és Visenya oda néztek, és látták, hogy Daemon sétál feléjük.
Visenya elnézett Daemon-ról, majd szó nélkül sarkon fordult és a másik irányba ment.
- Vis! - szólt utána, aggódva Jace, viszont a hercegnő figyelmen kívül hagyta és tovább siettet a folyosón.
Daemon pedig sóhajtva nézte a távolodó alakját.
Aznap este
Visenya lassan kinyitotta az ajtót és bedukta a fejét.
- Rhaena? - kérdezte halk hangon, mire az ágyon fekvő kis alak felemelkedett.
- Mi a baj, Vis? - vonta össze a szemöldökét Rhaena.
Visenya becsukta maga mögött az ajtót, majd szó nélkül felmászott Rhaena mellé, az ágyba.
- Hiányzik anya. - szólalt meg halkan Visenya, miután magára húzta a takarót.
- Nekem is. - sóhajtott Rhaena, miközben vissza feküdt. - De, mi hárman mindig együtt leszünk, igaz? - kérdezte kissé aggódva.
- Persze! - válaszolta azonnal Visenya és megfogta Rhaena egyik kezét. - Nem érdekel mit mondott Aemond. Te, Baela és én testvérek vagyunk!
- Szerinted apa szereti Rhaenyra-t? - kérdezte hosszú csend után Rhaena.
- Nem tudom. Meglehet. - felelte kis gondolkodás után Visenya.
- Remélem nem. - mondta kis grimasszal Rhaena, mire a hercegnő kuncogott.
- Jó éjt, Rhaena! - mondta hosszú csend után Visenya, miközben az oldalára fordult.
- Neked is, Vis!
ESTÁS LEYENDO
A Vér Kötelez!
FanficMivan ha, születik egy kislány Rhaenyra-nak abból a közös éjszakából, amikor együtt volt Criston Cole-al? Mivan ha, idővel Rhaenyra még a lányára sem tud nézni, mert állandóan Criston-ra emlékezteti? Mivan ha, nyolc éves korától Laena és Daemon vi...