- Akkor már egy éve Hullámtörőn laksz? - kérdezte összevont szemöldökkel Aegon, miközben be fordultak egy folyosón.- Életem legjobb döntése volt, hogy eljöttem Sárkánykő-ről! - felelte egy bólintással Visenya.
Aegon nem szólt semmit, viszont a kissé megfeszült ahogy egyre közelebb értek a szobához, ahol tudta hogy a gyerekek és Helaena vannak.
- Ne légy már ennyire feszült! - sóhajtott a hercegnő.
- Nem vagyok! - tagadta a herceg.
- Ja, látom! - gúnyolódott Visenya.
Aegon csak sóhajtott, miközben megállt a nyitott ajtó szoba előtt.
- Nem tudom mi a problémád! - sétált el mellette Visenya, be a szobába. - Hercegnő!
- Visenya! - nézett fel mosolyogva Helaena, abba hagyva a hímzést.
- Örülök, hogy látlak! - mondta mosolyogva Visenya.
- Nem hittem volna, hogy megkeresel! - felelte Helaena, miközben ismét elkezdett hímezni.
- Miért van ez? - vonta össze a szemöldökét Visenya.
- Régen mindig csak a fenevadra volt szemed! - válaszolta halk hangon Helaena.
- Ezt hogy érted? - kérdezte zavartan Visenya.
- Hagyd rá! A húgom egy szakadatlan rejtély! - sóhajtott Aegon, az unokahúga mellé állva.
- És kik ezek a cuki pofák? - kérde kis csend után Visenya, miközben leguggolt egy takaró mellé, ahol az ikrek játszottak.
Viseny a megfogott egy fából készült lóvat és elkezdett az egyik gyerekkel játszani, mire ő kuncogott.
- Ő Jaehaerys! - mondta neki Helaena, őket figyelve.
- Ő pedig akkor biztos Jaehaera! - mosolygott Visenya, megsimogatva a kis arcát. - Hol a kis Maelor?
- A kiságyban alszik! - felelte Helaena, miközben az említett ágyra pillantott, majd ismét elkezdett hímezni.
- Olyan kis aranyos! - állt fel Jaehaerys-el a karjában Visenya.
- Mostmár mehetünk sétálni, Visenya? - kérdezte halk hangon Aegon, közelebb sétálva az unokahúgához.
- Elvihetjük a kis Jaehaerys-t egy sétára? - nézett a hercegnő Helaena-ra.
- Hamarosan a könyvtárba kell menjen! - felelte kis csend után Helaena.
- Oh, persze! - mondta kissé elszontyolodva Visenya.
Aegon észre véve az elszomorodott arcát, sóhajtott.
- Elvisszük a kertbe egy sétára! - nézett a feleségére Aegon.
KAMU SEDANG MEMBACA
A Vér Kötelez!
Fiksi PenggemarMivan ha, születik egy kislány Rhaenyra-nak abból a közös éjszakából, amikor együtt volt Criston Cole-al? Mivan ha, idővel Rhaenyra még a lányára sem tud nézni, mert állandóan Criston-ra emlékezteti? Mivan ha, nyolc éves korától Laena és Daemon vi...