ep3, babana aşık olursam, düşmanım olma.

432 60 116
                                    

Seungmin salondaki televizyonun önündeki halıda uzanmış bir yandan telefonda süslenmiş puding fotoğraflarına bakarken diğer yandan da televizyondaki garip diziyi izliyordu.

Dizi Jisung ve Minho'nun favori dizisiydi, garip bir yapımdı ama komikti açıkçası. Yunho diye bir başrol vardı ve Mardin diye bir yerde Mingi diye bir ağa ile evliydi. Garip konuşmalar, ilginç yemekler ve yaşam tarzları vardı bu da diziyi daha da merak etmelerine neden oluyordu.

Seungmin, çiğköfte adında bir yiyecek yapıp bir yandan da oralara ait bir şarkı söyleyen Yunho'ya gülerken "Ya Minho, şu yiyecekten yapsana bize de, ondan da götüreyim Saori'lere." demişti.

Jisung onun sözüyle yanındaki Minho'ya sırnaşıp, "Minho'm yaparsın değil mi, hm? Sen de benim ağam olursun bak. Sen yaparken ben de Yunho gibi şarkı söylerim. Ağam olasan Minho, paşam olasan Minho derim." dediğinde Seungmin onun dediklerine kahkaha atarak yerde yuvarlanmıştı.

Minho ona yanındaki yastığı atmış ve "Gülme lan." dedikten sonra Jisung'a dönmüştü. "Yaparım tabi gülüm."

İkisi kendi arasında şakalaşarak diziyi izlemeye devam ederken Seungmin kalkıp mutfağa geçmiş ve puding önce süt çıkarıp ardından paket pudingi bulmak çekmeceleri karıştırmaya başlamıştı.

Çikolatalı puding paketini bulduğunda arkasını dikkatli bir şekilde iki defa okuduktan sonra su bardağıyla ölçerek sütü tencereye dökmüş ardından paketteki toz karışımı da ekleyip ocağa almıştı.

Belirli bir kıvama gelene kadar durmadan karıştırması gerektiği yazıyor olsa da o arada el değiştiriyor ya da sıkıldığı için bırakıp mutfakta bir iki tur attıktan sonra karıştırmaya devam ediyordu.

Ve tabi ki bu hareketleri yüzünden pudingin dibi biraz yanmıştı ve topak topak olmuştu ama kendine "Ümidini kesme Seungmin." diyerek pudingi mikserden geçirip en azından topakların yok olmasını sağlamıştı.

"İşte bu!" Diyerek pudingleri kaselere özenle koymuş ardından üstünü süslemek için biraz meyve ve evdeki pasta süslerini kullanmıştı.

Diğer kaseleri orada bırakırken bir kase ve iki kaşık alıp içeri gitmiş ve koltukta oturan Minho ile Jisung'a uzatmıştı.

Minho, kaseyi ve kaşıkları alıp kaşıklardan birini Jisung'a vermiş, daha tadına bakmadan ilk yorumunu yapmıştı. "Hafif yanık kokuyor, dibini tutturdun değil mi, beceriksiz."

Seungmin ona kaşlarını çatıp elini beline koymuş, "Çok konuşma da tadına bak." demişti.

Minho bir iki kaşık yedikten sonra pudingi Jisung'a vermiş ardından da omuz silkerek "Fena olmamış, yenir." dediğinde Jisung da onu onaylamıştı. "Klasik paket puding işte, götür bir şey olmaz."

Seungmin ikisine de şüpheyle bakıp, "Eminsiniz değil mi?" dediğinde Minho, "Güvenemiyorsan al kendin ye." diyerek ters ters bakmıştı.

"Ben anlamıyorum ki, yeniyorsa iyidir, sorgulamıyorum biliyorsun."

Jisung, "O zaman çok sorgulama, git hadi." diyerek kaseyi masaya bırakmış ardından dizisine geri dönmüştü.

Seungmin pes eder gibi omuzlarını düşürüp tekrar mutfağa gitmişti, iki kase pudingi pasta süsleriyle pek beceremediğinden değişik bir şekilde süslemiş sonra onları tepsiye koymuştu.

Derin bir nefes aldıktan sonra kendi kendine "Alt tarafı puding be, güzel olsa ne olur olmasa ne olur, düşünüp götürüyorum sonuçta. Önemli olan niyet bir kere." diyerek gaz vermiş, tepsiyi kaptığı gibi evden çıkıp karşı dairenin önünde durmuştu.

baby issues, seungchan.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin