Hayat bizden aldıklarıyla zengin olurmuş.Hayata çok büyük zenginlik kattığımı söyleyebilirim.Kaybettiğim kazandığımın yanında hiçbir şey.
-----------2 yıl önce
Araba yolculuklarınız çok severdim aileyle olmadığı sürece.Kulaklığı tamamla sürekli müziği durdurmam bir oluyordu çünkü sürekli bir şeyler söylüyorlardı ve ben anlamaya çalışıyordum.YKS sürecinden çıkmıştım aslında ama kazanamadığım ortadaydı.Çalışsaydın yapardın cümlesinden o kadar sıkılmıştım ki olmamış şeyi sürekli ısıtıp ısıtıp önüme koyunca ne oluyordu acaba puanım mı değişiyordu.Hayır ama bu durumdan hiç vazgeçmiyorlardı ve 3 saatlik yolun çoğunda aynı şeyleri duymaktan sıkılmış sürekli oturduğum için de her yerim ağrımaya başlamıştı git git sanki yol bitmiyordu ya da konuştukları konu iç açıcı olmadığı için yol bitmek bilmiyor gibi geliyordu.
Arabanın yavaşlamasıyla gözlerimi açtım.Babam kornaya bastığı için bahçede kim var kim yok çıkmışlardı.
Kalabalık ortamları iş yapmadığım sürece seviyordum.
Arabadan indiğim an tek birisi dikkatimi çekti kaç yıl olmuştu dört hayır belki de beş değişmişti çok değişmişti saçmaydı ama heyacanlamam tuhaftı.
Herkese sarıldım ama onu sona bıraktım.Araya mesafe girince samimiyetlerde azalıyordu sanırım çünkü sarılsam mı elini mi sıksam sadece emin olamadım.Beş yıl sonra ilk defa göz göze geldik işte tam o an sadece sarılmak istedim sımsıkı sarılmak ve bir daha hiç bırakmamak.Zaman sadece onu değiştirmişti.''Hoşgeldiniz'' ''Sende hoşgeldin''.Eyvallah dercesine kafasını salladı.Daha fazla dikkat çekmemek için fazla bir şey demedim.
Ama hep o anda kaldım bir daha da çıkamadım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Asker Sevdası
RandomAşklar içinde güldürür sevdana sevgi neşene neşe katmaz mıydı?Kan kustuğunuzu hiç hatırladınız mı ben kan kustum.Beni yaşatan sabırdı.Hayat bana aşk kazandırdı belki ama beni benden de aldı. Ben aşkı ölmek sandım ölürsem eğer kavuşacağım.