Hisler

0 0 0
                                    

.Sadece sen ol istemiştim.Her şeyim sen ol her şeyin ben olayım çok mu şey istemiştim.
----------------

Kına hazırlıkları başlamıştı.Yol yorgunu demeden aynanın karşısına geçmiş tek amacım süslenmekmiş gibi hazırlanmaya çalışıyordum güzel olmak istemiştim ama sadece birine güzel olsam yeter gibiydi

''Badanacı çağırmamı ister misin renk değiştirmişsin''.Arkamdan gelen sese döndüm.''Makyöz çağırsan yeterdi uğraşmak zorunda kalmazdım Mehmet abi
karınla uğraş benimle değil''. ''Karım benim doğal güzel kız ıslak mendille yüzünü bir silsem ton değiştirirsin''.Göz değirmekle yetindim.İşime gelmemişti cevap vermek yanında o varken de cevap vermek istememiştim aslında abartılı mı yapmıştım acaba abartılı olup olmadığını anlamak için aynaya biraz daha yaklaşmıştım.''Bakma sen ona güzel durmuş''. Gerçekten beni beğenmiş miydi bunu ona soramayacağıma göre sadece teşekkür etmekle yetinmiştim.

''Kaç yıl oldu nasılsın nasıl gidiyor''? ''Valla nasıl gitsin çalışıyoruz sınırdayım görev.''
''Yorucu mu?'' ''Alışkınız hallediyoruz bir şekilde abimin düğünü diye izin aldım sıkıntılı'' ''Allah yardımcınız olsun''. 

Hisler bazı hislerle baş edilmez neyin hissi demeyin bazen hiçbir hisle baş edemeyiz.

Kına yorucu ama güzel geçmişti topuklulardan ayağım ağrımıştı ama değmişti.Elimde kapının önünde annemin çektiği fotoğrafa bakıyordum boyu uzundu o kadar topukluyla rağmen omzuna anca ulaşmıştım görüntü hoşuma gitmişti.Yakışmıştık sanki kendi kuruntum değilse tabi annelemler geç geleceği için teyzelerin arabasına binmiştim ama şimdiden pişman olmuştum çünkü valizi arabada bırakmıştım ve şuan ilk istediğim üstümü değiştirip rahat bir şeyler giymekti ama maalesef ki anneleri bekleyecektim.

Salonda oturmuş annemleri bekliyordum ama gelen giden hala yoktu üstümdeki kıyafeti çıkarmak için can atıyordum resmen ''Niye üstünü değiştirmedin rahat mısın sen böyle''.Beni mi düşündün sen kıyamam ''Annemleri bekliyorum ya valiz arabada giyinemedim o yüzden''. ''Git benim dolabımdan giyin rahat edeceksen''.

Teklifine tebessüm ettim isterdim tabi niye istemeyim ''Kızlar erkek kıyafetlerini giymeye bayılır bilgin olsun'' Bu sözlerime karşılık vermişti tabii ama beklemediğim bir cevap olduğu kesindi ''Al istediğini götür istersen''.Götürürüm tabii niye götürmeyim sen iste yeter. ''Bakarım ben şimdi dolaba teşekkürler''. Daha fazla durmamıştı konuşacak bir şey kalmışmıydı sahiden sabaha kadar konuşsa dinlerdim oysaki ama bunu bilmesine gerek yoktu.

Üstümdeki kıyafetlerle rahatladığını hissettim.Onun kıyafetlerini giyememiştim odaya bile gidemeden annemleri gelmişti kendi kıyafetlerimi giymek zorunda kalmıştım ama dolabından bir kıyafeti almayı aklıma koymuştum.

Onun kıyafetlerini giymediğim sandığımdan daha çabuk fark etmişti. Kim anlamazdı ki zaten farkettiğim detayla yüzümü bir gülümseme aldı çoraplarımız aynıydı ama sadece çorap oturacak tek yer onun yanı olduğu için oraya oturdum.

Ne hissettiğimi tam olarak bilmiyordum ama bir şeyler hissetmeye başladığımdan emindim.Salak gibi duygularımdan kaçacak ya da erteleyecek biri değildim ama bekleyecektim.Sabırla bekleyecektim öyle de yaptım.

''Niye giymedin giyebilirsin demiştim''.Fark edeceğini tabiki de biliyordum ama bunu sorgulayacağı aklımın ucundan dahi geçmemişti ''Annemle geldi gerek kalmadı ama teklifin için teşekkür ederim tekrardan ''. Kafasını salladı sakince ''İstediğin tişörtü alıp götürebilirsin'' ''Bakar alırım teşekkürler tekrardan''. Çay verebilir misin bana?'' Hiçbir şey demeden mutfağa doğru gittim durduğu yerden mutfağı görüyordu zaten  nasıl ıçeceğini sormamıştım ama öğrenmiştim.

Sevda denilen şey sormadan öğrenmek miydi?Belki ama onun hakkında öğrendiğim şeyleri unutmamayı diledim ona ait hiçbir şeyi unutmak istemedim.

Çayı doldurmuştum ama götürememiştim düğün nazarları çıkmaya başlamış bardak elimde çatlayıp kırılmıştı çünkü düğün nazarı mıydı sevda nazarı mıydı?

Tabii bardak elimde çatlayınca o anı görmüştü elime krem sürdü demek de isterdim ama hayır çay içmekten vazgeçmiş elime su tutmamı söyleyip gitmişti.

Hep gidecekti sonsuza kadar gidecekti benden belki de ama ben o an bunu bilmiyordum.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 02, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Asker SevdasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin