Pied Piper: Oyun başlamadan önce lütfen aşağıdaki talimatları dikkate alın.
Pied Piper: 1. Şu anda gördüğünüz cihazların duvara gömülü olduğunu fark etmişsinizdir. Lütfen cihazınızı çıkarın ve normal bir telefon gibi elinizde tutun.
[Group052] K_Namj: Sanırım bu, oyun sırasında duvarın önünde aynı noktada kalamayacağımıza dair bir ipucu. Hareket etmemiz gerekebilir.
[Group052] K_Seok: Kulağa... sinir bozucu geliyor...
[Group052] Min_YG: Bu oyun fiziksel efor içermese iyi olur
[Group052] K_Namj: Pek atletik değilsin sanırım?
[Group052] Min_YG: Pardon? sadece hareket etmek istemiyorum, lisede basketbol takımındaydım
[Group052] Jung_HS: Bir keresinde bir tenis yarışmasında 3. olmuştum.
[Group052] K_Seok: Vay canına, çok iyiymiş.
[Group052] Jung_HS: Sadece 3 yarışmacı vardı
[Group052] K_Seok: ...tamam...
[Group052] K_Namj: Her neyse, hepimiz cihazlarımızı duvardan çıkarıp elimizde tutsak iyi olur. Güvenlik nedeniyledir diye düşünüyorum Piper öyle dediğine göre.
[Group052] Jung_HS: PATLAYACAK MI
[Group052] Min_YG: Patlamayacak
Pied Piper: Bazı üyeler hala cihazlarını ellerinde tutmamaktadır. Lütfen cihazınızın üzerinizde olduğundan emin olun, çünkü ikinci aşamada onlara ihtiyacınız olacak ve ilk aşamayı geçtiğinizi varsaysak bile duvardan çıkarmak için zamanınız olmayacak.
[Group052] K_Namj: Birden fazla aşama mı var?
[Group052] Jung_HS: ve ilkini geçememek gibi bir seçenek mi var????? ÖLECEK MİYİZ???
[Group052] Min_YG: Cihazı elinde tutmayan kim? Jimin? Taehyung? BTS şarkı sözleri söyleyen oğlan?
[Group052] Min_YG: Eğer erkek değilsen, özür dilerim.
[Jeon_JK: Erkeğim, endişelenme.
[Group052] Jeon_JK: ve cihaz elimde.
[Group052] Min_YG: Yani aslında normal bir insan gibi konuşabiliyorsun. Güzel. Artık rastgele şarkı sözleri olmasın lütfen
[Group052] Jeon_JK: i wanna big house, big cars & big ~RINGS~ (Büyük ev, büyük arabalar ve büyük ~YÜZÜKLER~ istiyorum )
[Group052] Min_YG: Vay canına, tam bir asisin, değil mi?
[Group052] Kim_TH: Neden büyük yüzükler istiyorsun? Parmağına sığar mı ki?
[Group052] Park_JM: Parmağınıza olmazsa daha kalın bir organınıza takabilirsiniz, eğer ne demek istediğimi anlıyorsanız, göz kırpın
[Group052] K_Seok: Tanrım, neden ayak parmaklarına yüzük takmak istiyorsun ki?
[Group052] Park_JM : İma ettiğim bu değildi
Pied Piper: Artık tüm üyelerin elinde cihaz var. Şimdi talimatların geri kalanına geçeceğim.
Pied Piper: 2. Lütfen bu oyunu birlikte kazanmak zorunda olmadığınızı unutmayın. Diğer gruplara karşı yarışıyor olsanız da, oyunu grup bütünlüğü içinde bitirmek zorunda değilsiniz. Aslında, bir noktadan sonra oyunu tek başınıza tamamlamanız tavsiye edilir.
YOU ARE READING
BLACKJACK
Mystery / Thriller[Group052] Jung_HS: Kimse var mı? [Group052] Jung_HS: Lütfen yardım edin bu garip küçük odada yalnızım, çok karanlık ve kapı yok hiçbir şey yok sadece duvardaki bu garip dokunmatik ekranlı cihaz var. [Group052] Jung_HS: Kimse var mı? [Group052] Min_...