Pied Piper: Merhaba.
Pied Piper: Görüyorum ki hepiniz [Son] aşama olan [Aşama 3]'e ulaşmışsınız.
Pied Piper: Oyuna hemen başlamak zorunda değilsiniz. Şimdi kuralları açıklayacağım ve yarınızdan fazlası cihazlarınızdaki [Oyunu Başlat] düğmesine bastığında aşama başlayacak.
Pied Piper: Bu aşamanın kuralları aşağıdaki gibidir.
Pied Piper: 1. Bir [LABİRENT] içindesiniz. Oyun başladığında, tüm kutularınız labirentin farklı bölümlerine taşınacak. Hepinizin farklı başlangıç noktaları olacak, ancak bunun kesinlikle adil olduğundan ve [MERKEZ NOKTA]'ya olan mesafenin herkes için aynı olduğundan emin olacağız.
Pied Piper: 2. Oyunu kazanmak için [MERKEZ NOKTA]'ya ulaşmanız gerekecek.
Pied Piper: 3. Ancak, [MERKEZ NOKTA]'ya ulaştığınızda [İKİ GÖREVİ] de yerine getirmeniz gerekmektedir.
Pied Piper: [GÖREV BİR] Oyunda toplamda üç aşama var, bunlardan ikisini zaten oynadınız ve üçüncüsünü de yakında oynayacaksınız. [MERKEZ NOKTA]'ya vardığınızda, lütfen üç aşamanın neden bu şekilde hazırlandığını [ÜÇ NEDEN] olarak girin. Her aşama için [BİR NEDEN] girmek zorundasınız.
Pied Piper: Örneğin, "Aşama 1: Çünkü Pied Piper ne kadar zeki olduğumuzu bilmek istiyor", "Aşama 2: Çünkü Pied Piper bir sadist", vb. nedenler girebilirsiniz.
Pied Piper: Bu arada bunların hiçbiri doğru cevaplar değil.
Pied Piper: [BİRİNCİ GÖREVİ YERİNE GETİRMEK] için üçüne de doğru yanıtı vermeniz gerekmektedir.
Pied Piper: [İKİNCİ GÖREV] Labirentin içine [BİR] deste kart gizledik, yani A, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, J, Q ve K kartlarından birer tane var. Ayrıca [İKİ] adet Joker kartı bulunmaktadır.
Pied Piper: Kart oyunu Blackjack'in kuralları uyarınca [A] kartı [1] veya [11] puan anlamına gelebilir. [J], [Q] ve [K] kartlarının hepsi [10] puan değerindedir. Geri kalan kartlar sayıları kadar puan değerindedir (örneğin [2] kartı [2] puan değerindedir, [6] kartı [6] puan değerindedir, vb.)
Pied Piper: [Joker] kartları [1]'den [10]'a kadar her şeyi temsil edebilir.
Pied Piper: [İKİNCİ GÖREVİ YERİNE GETİRMEK] için, [21] puan değerinde kartlar toplamanız, ne fazla ne eksik, ve bunları [MERKEZ NOKTA]'ya teslim etmeniz gerekmektedir.
Pied Piper: Her iki görev de yerine getirildikten sonra oyundan çıkabilirsiniz.
Pied Piper: 4. Bunu zaten fark etmiş olabilirsiniz, ancak 7'nizin de 21 puan alması imkansız. İstediğiniz kartları almak için başkalarıyla savaşmanız gerekiyorsa, bunu yapmaktan çekinmeyin. Diğer grup üyelerine zarar vermek veya onları öldürmekle ilgili hiçbir kuralımız yok. Burada olan burada kalır. Ne yaparsanız yapın hiçbir yasal sonucu olmayacaktır.
Pied Piper: 5. Herhangi birinin [21] puana ulaşmasının imkansız olduğu düşünüldüğünde [HALA LABİRENTTEYSENİZ], [İKİ DRONUMUZ] sizi bulacak ve acısız olmasa da hızlı bir ölüm sağlayacaktır.
Pied Piper: 6. [İKİ DRON]'umuz da oyun sırasında labirentin etrafında rastgele hareket edecektir. Eğer sizi görmezlerse, hiçbir şey olmayacak. Eğer sizi görürlerse, [SİZİ VURACAKLAR]. Ancak, labirentin belirli yerlerinde [GÜVENLİ BÖLGELER] bulunmaktadır.[GÜVENLİ BÖLGELER]'den birinin içindeyseniz dronlar sizi vuramaz, ancak başka bir oyuncu gelip size beşlik çakmadığı sürece [GÜVENLİ BÖLGE]'den de çıkamazsınız.
YOU ARE READING
BLACKJACK
Mystery / Thriller[Group052] Jung_HS: Kimse var mı? [Group052] Jung_HS: Lütfen yardım edin bu garip küçük odada yalnızım, çok karanlık ve kapı yok hiçbir şey yok sadece duvardaki bu garip dokunmatik ekranlı cihaz var. [Group052] Jung_HS: Kimse var mı? [Group052] Min_...