Pied Piper: Ve sonunda dört kişi kaldınız! ama bu iyi bir şey, değil mi? Çünkü sadece dört kişisiniz, buradan çıkmak için bütün kartlara bile ihtiyacınız yok. Ne güzel! Ne kadar şanslısınız!
[Group052] Jeon_JK: SİKTİR GİT
Pied Piper: Diline dikkat et, Jeon_JK. Şimdi lütfen hepinizden bu soruya cevap vermenizi istiyorum.
[Group052] K_Namj: Ne sorusu?
[Group052] Jeon_JK: SORULARINIZA CEVAP VERMEK ZORUNDA DEĞİLİZ! BU KURALLARDA YOKTU
Pied Piper: Artık var. Ayrıca, soruya cevap vermenin sizin yararınıza olacağını garanti ederim.
Pied Piper: En sevdiğiniz pizza çeşidi nedir? [SORU]
[Group052] Jung_HS: Ne biçim bir soru bu?
[Group052] Jung_HS: uh ananaslı pizza sanırım
[Group052] K_Namj: Tanrım hayır, pizzada ananas olmaz
[Group052] Jung_HS: ama çok lezzetli
[Group052] Jeon_JK: namjoon-hyung, hobi-hyung balenciaga giyiyor ve dotori çantası var, ne bekliyorsun ki
Hobinin taktığı bu çantalara acorn bag deniyor İngilizce de, ama koreliler aralarında dotori çantası diyormuş. Acorn : Dotori : Meşe palamudu. Meşe palamudunun şekline bakarsanız mantığını anlarsınız. Onlarda böyle küçük top gibi ya o yüzden deniyor.
[Group052] Jung_HS: Bu sözlü saldırıyı hak etmiyorum jeon jungkook
[Group052] Jeon_JK: Her neyse, ben bol etli pizzaları severim.
[Group052] K_Namj: Ben margherita pizza seviyorum
Margherita pizza : Domates, mozzarella ve fesleğenden oluşan ve üstüne zeytinyağı gezdirilen pizza
[Group052] Kim_TH: Kimchi pizzasını seviyorum!
Pied Piper: Mükemmel. Cevap verdiğiniz için teşekkürler. Alerjiniz olan bir şey var mı?
[Group052] Jung_HS: wtf neden birdenbire bu kadar iyi oldun? labirentte bize pizza falan mı göndermek istiyorsun?
[Group052] Kim_TH: Bazı karides türlerine alerjim var.
[Group052] Jeon_JK: HAYIR, BEYLER SORUYA CEVAP VERMEYİN
[Group052] Jeon_JK: Ne yaptığını görmüyor musunuz?
[Group052] Jeon_JK: Gardımızı düşürmek için sevdiğimiz pizzaları soruyormuş gibi yapıyor
[Group052] Jeon_JK: Aslında istediği şey zayıf noktalarımızı bulmak!!!
[Group052] Jeon_JK: O yüzden Taetae-hyung, karşına karides çıkarsa yemesen iyi edersin.
[Group052] Kim_TH: Karides nasıl karşıma çıkabilir?
YOU ARE READING
BLACKJACK
Bí ẩn / Giật gân[Group052] Jung_HS: Kimse var mı? [Group052] Jung_HS: Lütfen yardım edin bu garip küçük odada yalnızım, çok karanlık ve kapı yok hiçbir şey yok sadece duvardaki bu garip dokunmatik ekranlı cihaz var. [Group052] Jung_HS: Kimse var mı? [Group052] Min_...