(DENİZİN AĞZINDAN)
Kumsal vurulduğunda çok korkmuştum.Ama allahtan kurşun sıyırıpta geçmişti.Bunun için çok şanslı olduğunu söylediler.Eve çıktıklarında onu ziyarete gitmiştim.Kapıyı annesi açmıştı.Küçük ve sıkıcı bi sohbetten sonra Kumsal'ın odasında olduğunu söyleyince koşar adım odasına gittim.Kapıyı çaldığımda girebilirsin anne demesii çok hoşuma gitmişti.Kapıyı açıp içeri girdiğim de gözleri kapalı olduğu için görmemişti.Saçma sapan bişeyler söylerken dayanamadım ve dudağımla dudağını örttüm.Gözlerini açtığında beni öyle bi itmiştiki ne olduğumu anlamamıştım.Yine bana o kadar uzun bi cümle kurmuştu ki dinlememiştim ama son dediği dikkatimi çekmişti.Özel numara mı?Ona özel numarayı sorduğumda geçiştirmeye çalıştı ama en sonunda pes etti.Her şeyi anlattışımda neden bunu bana söylemediğini sorduğumda sen benim hiçbişeyimsin demesi kalbimin sıkışmasına neden olmuştu.Ona aksine herşeyim olduğunu söylediğimde dudağını dudağıma hapsettim.O kadar narindi kii onu kendi karanlığıma çekemezdim.Onun bu narinliğine bu masumluğuna yapamazdım.Ayrıldığımızda telefonun çaldı.Kim olduğuna bakmadan telefonu açtım.Kumsal bu hareketime şaşırmış olucak ki ağzı aralandı.Buna ne kadar gülmek istesemde gülmeden ciddiyetimi bozmadım.Arayanın doktor olduüunu fark ettiğimde onu dinledim."Deniz Bey merhabalar annenizin durumu pek iyi değil.Sizi görmek istediğini söylüyor ve eğer gelmezseniz ilaçlarını da içmiyceni söylüyor.Lütfen hemen geliniz." Dediğinde 'tamam' dedim ve kapattım.Kumsal'a 'gitmem gerek ' dedim ve bişey demesini beklemeden çıktım.Dışarınçıkınca derin bir nefes aldım.Sigara pakedimden bir tane sigara çıkardım.Ağzıma yerleştirip çakmakla ucunuda yaktıktan sonra derin bir nefes çektim.Hemen arabama atlayıp yola koyuldum.O kadar hızlı gitmiştim ki beş dakikada hastaneye geldim.Hemen annemin yanına çıktığımda annem " Oğlummm." Diyerek boğazıma sarılmıştı.Annemi sıkıca sardıktan sonra konuşmaya başladım." Anne neden böyle yapıyorsun.Neden ilaçlarını almıyorsun bu şekilde dahada kötüye gittiğinin farkında değil misin?" Dediiiğimde benden ayrıldı."Oğlum ben zaten kötüyüm daha kötü olsam neye yarar kii sen geldin ya yanıma ben hemen iyileşirim amaa sen gitme yeter ki." Dediğinde "Gitmiycem ama sende ilaçlarını içiceksin anlaştık mı? Dedim.Başıyla beni onaylayıp ilaçlarını içti.Onu yatırdığımda bende yanına yattım.Eğer yatmazsam uyumıycanı biliyordum.Annemi uyuttuktan sonra yanından sessizce kalktım ve hastaneden çıktım.Hastanenin önündeki banklardan birine oturdum.Sigara pakedimden bi sigara çıkarıp yaktım.Derin bir nefes aldım.Annem uzun süredir hastaydı.Kanserdi.Ne kadar ameliyat olsada geçmemişti.Ve bu gidişlide geçmiycekti.Daha fazla dayanamadım ve arabama atlayıp yeraltındaki mekana gittim.İçerisi oldukça kalabalıktı.Çeteyi bizim yerimizde görümce yanlarına gittim.Meriç" Abi iyimisin gergin gibisin?" Dediğinde "Yok meriç iyiyim bişeyim yok." Dedim.Gözlerimle ortamı taradığımda bi sıkıntı yoktu.Bunun için çeteye bişey demeden mekandan çıktım.Eve gittiğimde sıcak bi duş alıp yatağıma girdim.Nasıl uyuyacağımı bilemezken aklıma Kumsal ı getirdim ve kısa sürede uykuya daldım.
(KUMSALIN AĞZINDAN)
Sabah alarmın sesiyle uyandım.Dün akşamı düşündüğümde içim kıpır kıpır olmuştu.Deniz beni öpmüştü.Ama bilinmeyen bi konu var ki oda biz şimdi onunla neyiz?Ona bu soruyu soramam.Geç kalıcağımı anladığımda hemen duşa koştum.Duştan çıktıktan sonra üstğmü giyindim saçlarımı dalgalandırdım ve hemen evden çıktım.Bugün araba yerine yürüyerek gitmeyi tercih ettim.Yolda giderken bağırark ağlayan bir kızın sesini duydum.Sese doğru gittiğimde dehşete kapıldım.Bi adam kızı olarak tahmin ettiğim kızı yere yatırmış sokakta dövüyodu.Herkes sadece izliyodu.Bir an için gidip adamı durdurmak istedim amaa korktumm ve yapamadım.Kızın sesi neden see çok tanıdık geliyordu.Dayanamayıp yaklaştığımda yerde yatan kızın Yaren olduğunu görüncee elim ayağım boşaldı sanki.Ne yapacağımı bilemeden hemen yanına koştum adamıı iktirdim ve hemen yarenin yanına diz çöktüm."Yaren yaren beni duyuyor musun?" Dediğimde "Git kumsal lütfen git sana bişey olmasını istemiyorum lütfen git." "Hayır Yaren gitmiycem." Dediğimde bi anda arkadan saçımın çekilmesiyle acıyla inledim."Kimsin lan sende beni iktiriyosun.Yoksa sende iki tarafta erkeklerle sürten kızlardın mısın?" Dediğinde " Ne diyorsun lan sen ne ben ne de yaren kimseyle sürtmedik.Ayrıca sen kim-" derken bi anda adam saçımı bıraktı ve yere yığıldı.Ben daha ne olduğunu anlamadan bi anda Deniz 'in adamın üstğne çıkmış onu yumruklara boğarken gördüm.Bu sefer ona karışmadım.Hemen kalktım ve Yarenin yanına gittim.Adının meriç olarak bildiğim çocuğa bağırdım."Meriç yardım et." Hemen geldi ve yarenin yarı baygın vücudunu kucağına alıp arabaya götürdü.Bende hemen Deniz'in yanına gittim."Deniz yeter bırak adamı deniz öldürüceksin" desemde benii dinlemedi.En sonunda bıraktığında "Bidaha seni kumsalın değil yanında yüz metre yakınında görürsem o gözlerini hayata kapatırım.Anladın mı beni?" Diye bağırınca bi amda olduğum yerde şıçradım."Deniz hadi gidelim lütfen.Yareni hastaneye götürmemiz gerek." Dediğimde ateş saçam gözlerini bana çevirdi.Başıyla onayladıktan sonra beni kolumdan tuttuğu gibi arabaya sürükledi.Arabayı çalıştırıp gaza yüklendi ve yola koyuldu.
(DENİZİN AĞZINDAN)
Kumsal'ı sabah almaya geldiğimde yardımcılar çıktığını söyledi.Arabaya binecekken kendi arabasının evin önünde olduğunu görünce yürüyerek gittiğini anladım.Hemen arabaya atlayıp yola koyulurken bi çığlık sesi duydum.Kumsal'ın başına bişey gelmiş olucağı düşüncesiyle arabadan indiğimde bi adamın kumsal'ı saçından tuttuğunu görünce koşaraktan adama yumruğumu indirdim.Onu yumruklarken bi anda kumsal'ın geldiğini gördüm.Bana durmamı söylesede bu adamı öldürmek istiyordum.Kumsal'ın ne kadar çok korktuğunda adamı bıraktım ve ona "bidaha seni kumsalın değil yanında yüz metre yakınında görürsem senin o gözlerini hayata kapatırım.Anladın mı beni?" Diye bağırınca Kumsal da sıçramıştı.Kumsal yine bana bişey söyleyince başımla onayladm ve arabaya gittim.Yoldayken istemeden de olsa "Bir daha asla benden habersiz bir yere çıkmıycaksın Kumsal.Çıktığındada arabanla gideceksin.Anladın mı beni?" Dediğimdee sesim biraz da olsa yüksek çıkmıştı.Beni şaşırtaraktan "Peki tamam." Demişti.Buna bi yandan sevinirken bir yandanda onu korkuttuğum için pişmandım.
(KUMSALIN AĞZINDAN)
Deniz'in bana sahip çıkması hoşuma gidiyordu.Ne kadar kabullenmek istemesemde ben Denizden hoşlanıyordum.Acaba o benden hoşlanıyormu diye düşünürken söylediği cümle düşüncelerimi böldü."Bir daha asla benden habersin bir yere çıkmıycaksın Kumsal.Anladın mı beni" dediğinde sesi yüksek çıktığı için sinirli olduğunu anlamıştım."Peki tamam" dediğimde şaşırmıştı.Daha fazla uzatmamak için neden şaşırdığını sormadım.Arkaya dönüp baktığımda Yarenin Meriçin kucağında yattığını görmüştüm.Yarenin yüzü kan içindeydi.Onu öyle bulduğumda çok korkmuştum.Hastaneye geldiğimizde Meriç Yareni kucağına alıp acile götürdü.Hemen peşlerinden gittim.Olayı anlattıktan sonra işe polisler karıştı.Yaren şikayetçi olmadığında ona hem kızmış hemde hak vermiştim.Yarenin pansumanı yapıldıktan sonra arabaya döndüğümüzde Denizin hala gergin olduğunu gördüm.Arabaya bindiğimizde yola koyulduk.Merakıma yenik düşüp nereye gittiğimizi sorduğumda Deniz bana "Sana hesap vermek zorunda değilim." Demesi sinirimi bozmuştu.Hödük işte nolcak diye geçirdim içimden.Yolculuğumuzu sessizce bitirdikten sonra büyğk bi eve gelmiştik.Arabadan indikten sonra bi anda başım dönmüştü.Deniz hemen koşup "İyi misin?" Diye sorduğunda "İyiyim bu aralar sık oluyo strestendir." Dedim ama doktora gitmem gerektiğini biliyordum.Eve girdiğimizde bu evin Denizin olduğunu anladım.İçersi siyah ve beyazdan ibaretti.Uyumları çok güzeldi ama.Deniz."Yaren ile beraber bi üst kattaki odada kalıcaksınız." Dediğinde her ne kadar olmaz diyen diretsemde burda kalıcaktım.Annemi arayıp haber verdim.Yareni dinlenmesi için odaya götürdüm.Onu yatırdığımda "Kumsal bugün için hem teşekkür ederim hem özür dilerim.Benim yüzümden az kalsın dayak yiyordun." Demesiyle ona "Şşşş böyle konuşma ben bugünler için varım.Ama merak ettiğim bişey var neden baban bu kadar sinirlendi ki." Dediğimde bana "Bi komşumuz beni bi erkekle görmüş.Babama yalan yanlış şeyler söylemiş.Babamda çok sinirlendi.Bu bizim törelerimize aykırıymış bilmem neymiş falan filan işte boşver." Dedişinde "Peki tatlım "dedim ve konuyu kapattım.Çorum da bu tür törelerşn olduğunu bilmiyordum ama baya sinir bozucu olduğu kesindi."Sana bişey itiraf edicem kumsal.Şeu sanırum ben Meriçten hoşlanıyorum" demesiyle ufak çaplı bi şok geçirdim."Bu çokk muhteşem bi haber ama şu anda dinlenmen lazım o yüzden uyu yarın konuşuruz" dedim ve odadan çıktım.Aşağıya inerken duyduğum cümleyle olduğum yerde kaldım.Meriç Denize "abi ben Yareni seviyorum.İznin olursa açılmak istiyorum ona" dediğinde aşağı inip yanlarına gittiğimde "Herşeyi duydum.Deniz bu konuda sana yakışanı yapıcana eminim." Dediğimde deniz bana baktı ve kafasıyla onayladı."Meriç bence zaman kaybetme daha uyumamıştır" dediğimde Denizden onay alıp yukarı koştu.Deniz bana bakmaya devam edince yanına oturdum."Bana açıklama yapman gerekmiyor mu?" Dediğimde bana şaşıraraktan baktı."Açıklama yapmayı seven biri değilim.Ayrıca zorundada değilim.Açıklama yapacağım ilk ve son kişi olucaksın.Seni karanlığıma sürükleyemem ama seni seviyorum.Bunu her be kadar kabul etmesemde etmek istemesemde ben senden etkileniyorum." Dediğinde ağzım aralanmıştı."Ben karanlığını aydınlatan ışık, yıllardır çektiğin çileni sonlandıran kişi olmayı istiyorum.Her ne kadar belalı biri de olsan her ne kadar karalıkta olsan bende seni seviyorum." Dediğimde yüzünde bi gülümseme oldu.Beni belimden çekip kendine yapıştırdığında dudağıma küçük bi buse kondurdu.Daha sonra alnımı öptü.Bu anın bozulmasını istemediğim için gözlerimi kapatmıştım.Son duyduğum cümle '
"Özür dilerim selma ama ben onu seviyorum ve dediğini yapıyorum" diye fısıldaması olmuştu...ARKADAŞLAR ÖZÜR DİLERİM.ZORLU Bİ HAFTA GEÇİRDİĞİM İÇİN YENİ BÖLÜMÜ BAYA Bİ GEÇ YAZABİLDİMM.BUNDAN SONRA DAHAA ERKENN YAZMAYA ÇALIŞACAĞIM.TEKRARDAN ÖZÜR DİLERİM.HEPİNİZE İYŞ TATİLLERR...