• Nagyon beindított, de ezt nem mutathatom ki..basszus. •
Axel észrevette, hogy elpirultam ami szinte lehetetlen lett volna hogy ne így legyen. Brutál jól néz ki és ezt ő is tudja.
-Ugyan Donna, ne pirulj el. Ez még semmi. -jelenti ki.- Majd ha már más is látsz talán elpirulhatsz. -kacsint rám. Mekkora barom.
-Túl sokat hiszel magadról nem? -kérdezek vissza.
-Talán túl sok is vagyok nem, kislány? -fél mosolyra húzza a száját.
-Ugyan. Filmezzünk? Vagy mit szeretnél csinálni? -kérdezem.
-Igyunk. -feleli majd kimegy a konyhába és egy vodkás üveggel tér vissza. Anyám, hogy ihat ennyit?
-Mond, holnap hogyan fogsz így órákat tartani? -kiváncsi vagyok a válaszára mert tényleg nem igazán értem.
-Holnap nincsenek óráim. -feleli könnyen majd meghúzza az üveget.
-Oh, így már mindent is értek.
-Te neked lesznek? -kérdezi, majd átnyújtja az üveget.
-Lesz, 1 előadásom és végeztem. Nem sok kedvem van bemenni, főleg miután szakított velem a párom, megcsalt. -lehajtom a fejem majd folytatom.- Annyira nem hatott meg tudtam hogy valami ilyesmi van a dologba de azért mégis csak rosszul esik.
-Hát akkor ne menj be, ilyen egyszerű. Menjünk el kajálni és beszéljük ki a pasast. -esküszöm olyan mint egy tini lány.
-Rendben. Legyen így Axel. -felelem.- Viszont nem fognak komplikálni az egyetemen? Nem szeretném hogy bajod legyen belőle.
-Engem annyira nem érdekel. Amúgy sem maradnék sokáig tanár ez most csak beugrós. -ekkor vissza veszi az italt és újra meghúzza.
-Hogy hogy csak beugrós? -kérdezem.
-Mondtam kislány hogy csak helyettesítő vagyok, amúgy meg szabad időmben szinte állandóan motorozok. A szüleim gazdagok így dolgoznom se kéne, megkapok mindent amit szeretnék. -feleli.
-Mindent értek tanár úr. -mosolygok.
-Ne hívj így, nem az egyetemen vagyunk. Nem tetszik, zavarba hoz kislány.
Az este további részében semmi nem történt, megittunk még 2 üveg vodkát, én maradtam a szobába Axel pedig kiment a kanapéra. Reggel nekem 6ra ébresztőm és remélem nem fog felkelni.
YOU ARE READING
Sosem lesz tiéd a szívem.
Teen FictionSz i a sz t o k !🤍 - A könyv egy lányról fog szólni akit gyerekkorában sok trauma ért így sokkal inkább vonzódik az idősebb férfiakhoz, mint a vele egykorú fiúkhoz. - Idővel talál egy vele egykorú fiút, de a románc nem tart sokáig ugyanis a lány az...