• Kibaszottul elrontottam. •
Axel után rohanok hátha úton érem de mire kiérek az egyetem épületéből ő már sehol. Fogalmam sincs hogy ezt hogyan fogom helyre tenni de törekedni fogok mert nem hagyom, hogy tönkre menjen a kapcsolatunk. Első lépésnek letiltottam Jacket, miatta történt az egész, ha nem bukkan fel nem bizonytalanodok el ebbe az egészben. Életem legjobb napjait töltöttem Axellel aztán megjelent, én idióta.
Azonnal írtam neki amint, ki tudtam keresni a dm-emben viszont meglepődtem ugyanis letiltott..nem tudtam neki írni. Facebookon és messengeren se sikerült elérnem őt.
Vele szerettem volna tölteni a napom hatra levő részét de elrohant, fogalmam sem volt hogy mit fog csinálni de tudtam hogy valahogy beszélnem kell vele. Fogtam egy taxit, be ültem es elmondtam neki a címet. Nagyjából 10 perc múlva oda is értünk, megnyugodtam mikor ott láttam a kocsiját a feljárón. Megköszöntem, és kifizettem a taxist majd kiszálltam a kocsiból, és az ajtó felé vettem az irányt.
Be csengettem, alig telt el 1 perc már nyitotta is az ajtót. Valószínű hogy nem engem várt, az arcára mosoly helyett undor ült ki. Nem szeretne látni engem..
-Mit szeretnél? -kérdezi majd keresztbe teszi a kezét a mellkasa előtt.
-Megbeszélni ezt az egészet, engedj be és elmondom mivan rendben? -mondom majd felé nyúlok és megfogom a kezét.
-Nincs mit megbeszélni rajta szerintem, leírtad hogy mi volt, nem tudom hogy mit szeretnél még. -leszedi magáról a kezeimet.
-Bemehetek? -kérdezem.
-Gyere. -eláll az ajtóból, és beenged majd becsukja utánam az ajtót.
-Nappaliban jó lesz? Vagy hol beszéljünk? -bizonytalan hangon kérdezem tőle.
-Terasz, mert épp most készültem cigizni és ott hagytam. -kikerül engem és a terasz felé veszi az irányt én pedig csak követem őt.
-Kérhetek egy szálat én is? Otthon hagytam a dobozom. - bólint majd át nyújt egy szálat és egy gyújtót. - Köszönöm, szóval nem tudom hogy hol kezdjem ezt az egészet. De először is sajnálom.
-Rendben, hallgatlak.
-Szóval ugye reggel megjelent az ajtóba Jack, elbizonytalanodtam kettőnkkel kapcsolatban mivel te a tanárom van és nem is szabadna nekünk együtt lennünk.. -veszek egy mély levegőt. - Mindig is tudtam hogy te vagy az akit szeretnék de abban a pillanatban nem tudom mi történt. Azért írtam vissza neki mert szerettem volna elmondani neki hogy mivan velünk -nem tudom befejezni mert Axel közbe szól.
-Nem szeretted volna elmondani neki. Eszed ágába sem volt elmondani. Leírtad neki hogy, csak egy egyéjszakás voltam, és úgy is érzem magam. -majd elővesz még egy szál cigit és meg gyújtja.
-De ne érezd azt hogy csak egy kaland voltál mert ez nem így van. Tényleg komolyan gondolom veled. Tudom hogy elszúrtam és azért jöttem hogy helyrehozzam mert nem szeretnék veled rossz viszonyba lenni, főleg azért mert a tanárom vagy és feltűnő lenne. Kérlek bocsáss meg. -előveszem a boci szememet, és úgy kérlelem.
YOU ARE READING
Sosem lesz tiéd a szívem.
Teen FictionSz i a sz t o k !🤍 - A könyv egy lányról fog szólni akit gyerekkorában sok trauma ért így sokkal inkább vonzódik az idősebb férfiakhoz, mint a vele egykorú fiúkhoz. - Idővel talál egy vele egykorú fiút, de a románc nem tart sokáig ugyanis a lány az...