• Itt ment fel a pumpa. •
-Már ne haragudj, de nem látod hogy az úr velem van? -emelkedtem fel a székről, hogy a szemébe tudjak nézni.
-Oh, ne haragudj azt hittem az apukád. -mondja.
-Hé Donna, nyugi. Nem történt semmi hölgyem menjen csak, elintézem. -majd át ül mellém, a két keze közé veszi az enyémet. - Ez mi volt?
-Hát, tetszel neki. De nem látja hogy egy nővel vagy? Ennyire gerinctelen lett a mai generáció? -fakadok ki magamból.
-Ugyan, nem történt semmi. - mondja.
-Add oda a számlát. -utasítom és így is tesz. - Nézd ott a telefonszáma, azért adta neked. Nem igaz hogy ezekre nem gondolsz. -mondom.
-Az gáz, na mindegy. Menjünk innen? - kérdezi majd széttépi a számlát kidobja és utána leöblíti a kezét.
-Nem kell. Kajáljunk. -mondom, majd kicsomagolom a szendvicset.
-Rendben, jó étvágyat. -majd ő is hozzá kezd a kajához.
Míg megettük amiket rendeltünk sokat beszélgettünk, elmondtam neki hogy hogyan ismertem meg az exemet, meg a hasonló dolgokat. És érdekelte ami először tök fura volt, de az ő részéről meg tök aranyos.
Kaja végénél össze pakoltunk kimentünk a motorhoz, és felpattantunk rá. Figyelt rám szinte végig, nehogy bajom essen. Tőle ez igen csak jól esik.
Azt beszéltük, hogy kajálás után haza visz, de nem nagyon arra ment amerre én lakok. Helyette elvitt a Colosseumhoz. Régóta szerettem volna instára képet, főleg ott mert egy gyönyörű hely, így merészkedett megkérdezni Axelt, hogy csinál-e rólam egy képet.
Azonnal beleegyezett, elvette a telefonomat feloldotta, majd belépett a kamerába és állítgatott rajta valamit, fogalmam sincs hogy mit.
Úgy nem is nagyon érdekel, oda álltam a Colosseum elé, és pózolni kezdtem. Legalább 10 pózban csinált rólam képet, úgyhogy biztos lesz amit ki tudok rakni.Miután az én képeimmel végeztünk megkérdezte, hogy róla csinálok-e. Örömmel mondtam igent, hiszen nincs sok képe kint, így legalább lesz mit kiraknia. Ő is ugyan úgy tett mint én. Pózolt mosolygott, imádtam.
Hamar végeztem vele is, viszont ekkor tök meglepőt kérdezett, amire nem nagyon voltam felkészülve.
YOU ARE READING
Sosem lesz tiéd a szívem.
Teen FictionSz i a sz t o k !🤍 - A könyv egy lányról fog szólni akit gyerekkorában sok trauma ért így sokkal inkább vonzódik az idősebb férfiakhoz, mint a vele egykorú fiúkhoz. - Idővel talál egy vele egykorú fiút, de a románc nem tart sokáig ugyanis a lány az...