•-Ki mondta hogy szeretném, hogy vissza fogja magát Mr. Anderson? -húztam fel a szemöldököm majd meg csókoltam a nyakát. •
Ekkor felment benne a pumpa, velem együtt felállt a falnak lökött, egyik kezével a nyakamat a másik kezével a két kezemet a falnak szorította. Kényszerített, hogy rá nézzek.
-Azt mondtam fejezd be. -látszott hogy nagy önuralom kell hogy ne tépje le rólam a ruhát. - Ha nem lennél a diákom, most addig kefélnélek míg mozogsz, ezt jobb ha tudod. -majd rászorít a nyakamra.
-Nem akarom befejezni. -majd ráhajolok a szájára de nem létesítek csókot se semmit csak összeérnek.
-Menj öltözni. És induljunk. -utasít majd elenged.
-Már nem szeretnék menni. -majd visszahúzóm magamhoz, a pólójánál fogva. -Inkább lennék veled.
-Donna, fejezd be. Kérlek. Nem szeretnék kárt tenni benned. -miközben ezt mondja elhúzódik mellőlem es leül a benti kanapéra.
Nem szeretem mikor kielégítetlenül hagynak főleg ha valaki/valamiről van szó amit azóta szeretnek mióta először láttam. Hajthatatlan vagyok, tehát nem engedem hogy csak úgy ott hagyjon. Oda megyek hozza és az ölébe ülök, a csípőmet fel le mozgatom rajta.
Mikor ráültem már akkor is éreztem hogy a gatyája mindjárt szét robban, viszont ezzel még inkább fokoztam a vágyát. Nem telt el sok idő, hamar rájött hogy nem adom fel így fogta és benyúlt a szoknyám alá, de a bugyim alá még nem.
-Baszki Donna, kibaszott nedves vagy..-be harapja a száját majd újra a szemembe néz.
-Tőled nem csodálom. -újra oda hajolok a nyakához és csókolgatni kezdtem, az ingjéhez csúszott a kezem, és szépen lassan elkezdtem kigombolni, rá néztem Axelre hogy esetleg hátha ellenére van de nem úgy tűnt mint aki bánja.
-Háló? -csak ennyit tud mondani, mert a légzése a duplája lett annak ami a normális lenne, mielőtt viszont válaszolhatnék velem együtt feláll és a hálóba visz, majd ledob az ágyra.
Axel felém mászik a térdével a combon közt helyezkedik el, hogy véletlenül se tudjam összezárni a lábam. - nem mintha célom lenne -. Megfogja az övét és kikapcsolja, egy határozott és gyors mozdulattal kirántja a nadrágból és összekötözi a két kezem.
Nagyon utálom ha valaki ezt csinálja, mert így nem tudom megérinteni a másikat, és nekem arra van szükségem. Értem hogy egy olyan férfi dolgozik rajtam, akit szeretnék de az hogy nem érhetek hozza annál rosszabb nincs.Miután összekötötte a kezem a nyakamba hajol, és gyengéd csókokkal lepi el, majd áttér a fülem mögötti részhez, fogalmam sem volt hogy az a területem érzékeny, de kiderítette hogy mégis.
Egyre lejjebb haladt a testemen, a ruhám felül egész kivágott volt, a mellem szinte teljesen kint volt belőle, azt is csókolgatni kezdte, majd erősen megszívta. - ez fix látszani fog -
YOU ARE READING
Sosem lesz tiéd a szívem.
Teen FictionSz i a sz t o k !🤍 - A könyv egy lányról fog szólni akit gyerekkorában sok trauma ért így sokkal inkább vonzódik az idősebb férfiakhoz, mint a vele egykorú fiúkhoz. - Idővel talál egy vele egykorú fiút, de a románc nem tart sokáig ugyanis a lány az...