M.M.L 3

275 26 1
                                    

Pemula

Alarm Hp bergemar diseluruh kamar. Sang pemilik kamar lalu bangun untuk memberhentikan alarm dan bangun pagi.

" Eughh udah pagi aja " ucap Adrian
Dengan suara serak khas bangun tidur

Adrian lalu bangun dari tidurnya dan keluar ke balkoni. Adrian menikmati suasana pagi nan indah di balkoni itu. Selepas memberi pemandangan indah pada mata Adrian kembali masuk kedalam kamar lalu mengambil handuk untuk mandi.

Lebih kurang 20 menit Adrian keluar dari kamar mandi dengan keadaan tubuh sixpacknya basah dan rambut hitam pendek yang basah lembut.

Adrian mengambil seluar hitam nya lalu kemeja putih lengan panjang, vest/ rompi berwarna biru tua dan suite hitam.

Selesai menggunakan pakaian Adrian keluar dari kamarnya. Adrian melihat Mommy dan Daddynya sedang menunggu kedatangannya untuk sarapan bersama.

" Morning mom, dad" ucap Adrian

" Morning sayang" ucap Becky

Selepas mengetahui Adrian akan mengambil alih perusahaannya Becky terus tersenyum gembira. Bahkan saking gembiranya Becky memberi "hadiah" kepada Freen dan membuat dirinya kurang tidur.

" Mommy masak apa" ucap Adrian lalu mencium pipi mommynya

" Mommy gak sempat masak ini maid yang masak" ucap Becky

" Ouhh jarang banget liat mommy bangun telat " ucap Adrian

" Tadi malam mommy mu bergadang soalnya " ucap Freen tersenyum

" Oya? Ish Mommy ini gak bagus tau begadang nanti gak gitu ya" ucap Adrian

Adrian masih belom bisa menangkap Maksud daddynya karna " hadiah " itu telah dicicip oleh Freen sebelum Adrian pulang ke mansion tadi malam.

" Hehe iya adi mommy tadi malam lagi nemenin daddy bikin kerjaannya" ucap Becky kikuk

" Ouhh yaudah" ucap Adrian

Adrian lalu duduk menghadap mommynya. Posisi mereka bertiga sekarang ialah Freen ditengah,Becky disebelah kanan Freen dan Adrian disebelah kiri Freen.

" Makan Adrian hari ini kamu akan disiytiharkan sebagai CEO BB " ucap Freen

Adrian kaget dan tersedak mendengar ucapan Freen.

" Secepat itukah dad? " Tanya Adrian

" Iya" ucap Freen singkat

" Oke yaudah gapapa" ucap Adrian

Selesai makan Adrian , Freen , Becky pun bergegas ke Syarikat BB. Mereka menggunakan mobil terpisah. Adrian menggunakan Mercedez- benz nya sementara Freenbecky menggunakan Honda nya.

Selepas lebih kurang 35 menit mereka pun sampai di syarikat itu.

" Sudah lama mommy tidak ke sini" ucap Becky

" Sekarang kamu akan mewarisi syarikat mommy" ucap Becky

" Iya mom yasudah mari" ucap Adrian

My Mafia lover Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang