A/N: sveeikiii, ačiū, kad renkatės mano istoriją 💕 pradžia galbūt kiek banali, prastai parašyta, tačiau su laiku viskas tik gėrės, I promise. Gero skaitymo 💕💕💕💕💕💕
——————————————-
Nekantriai stebėjau tiksintį laikrodį ant sienos melsdama, jog tos kelios minutės praeitų kuo greičiau. Buvau alkana, be to susitarusi per pietų pertrauką susitikti su Macy kavinukėje šalimais. Pažvelgiau pro knygyno duris praeinančius žmones ir džiaugiausi, kad nei vienas neužėjo į vidų. Susimetusi savo daiktus į rankinę užsidėjau megztinį ir spausdama raktus delne išėjau pro duris. Vos išžengus iš knygyno mane pasitiko žvarbus vėjas, priversdamas stipriau prie kūno priglausti megztinį. Paskubomis užrakinau duris ir patraukiau link sutartos vietos. Man pasiekus kavinę Macy jau sėdėjo delnais apglėbusi juodos kavos puodelį.
- Sveika, - nusišypsojau jai. Ši mostelėjo, liepdama prisėsti.
- Nepatikėsi, čia dabar yra toks gražus vaikinas.. - galva linktelėjo link prekystalio, tačiau man apsisukus ten nieko nebuvo. - jis ten viduj, tarnybinėse patalpose gal. Kiek girdėjau, tai čia jo tėčio kavinė, tai reiškia, kad jis toks prie pinigo, - mirktelėjo, o aš pradėjau juoktis.
- Galėsi eit susipažint, - papurčiau galvą vis dar neslėpdama šypsenos.
- Mmmhm, - paslaptingai šyptelėjo, tačiau daugiau nieko nepasakė. - neisi nieko užsisakyt? - kilstelėjo antakį.
- Tiksliai, - išsitraukiau iš rankinės piniginę. - tuoj grįšiu, - pasakiau ir pakilusi nuo kėdės patraukiau prekystalio link. Kadangi prie jo nestovėjo joks darbuotojas pradėjau apžiūrinėti keksiukus. Buvo sunku išsirinkti, kadangi pilvas skleidė keistus garsus, nesvarbu į kurį žiūrėčiau.
- Ko norėsite? - pakėliau akis išgirdusi vyrišką balsą. Prieš mane stovėjo šiek tiek vyresnis už mane vaikinas ir nekantriai laukė mano atsakymo. Jis buvo gražus, tad niekaip negalėjau priversti savo liežuvio prabilti, o šis kiek suraukęs kaktą stebėjo mane savo nuostabiai mėlynom akim. - panele, - pasakė pastarasis, tarsi žadindamas mane iš transo būsenos.
- Am, taip, - atsikrenkščiau ir pajaučiau kaip iš gėdos pradeda kaisti žandai, - man latte ir šokoladinį keksiuką, - šyptelėjau, bandydama apsimesti, jog visai nepasimečiau jį pamačiusi. Kurgi ne, Rose, pamaniau. Nepažįstamasis neatsakė man tuo pačiu ir nusisuko daryti kavos. Pirštais tyliai barbenau į prekystalio paviršių nekantriai laukdama kada galėsiu pasiimti savo maistą. Vogčiomis nužvelgiau vaikiną priešais save. Jis dėvėjo juodus vansus, tamsiai mėlynus atraitotus džinsus ir juodus marškinėlius su kažkokiu užrašu. Jo plaukai buvo tamsiai rudi, tačiau netvarkingai styrojo jam ant galvos, nors negaliu skųstis, kadangi jam tai tiko.
- Prašau, - šis padėjo mano keksiuką su kava ant stalo, o aš sumokėjusi už pirkinius pasiėmiau juos į rankas ir grįžau pas Macy.
- Seksovas, ane? - pakilnojo kelis kartus antakius, nekantriai žiūrėdama į mane.
- Visai nieko, - gūžtelėjau pečiais ir atsigėriau savo kavos. Žinoma, aš nemaniau, kad jis yra visai nieko. Šiuo atveju privalėjau sutikti su pakrikusiu Macy žodynu ir pasakyti, jog jis tikrai yra seksovas.
- Tavo lūpos sako, kad jis visai nieko, tačiau akys išduoda, kad užliptum ant jo ir nė negalvodama numautum jam kel-
- Macy, prašau, - pradėjau juoktis,- jis tikrai labai gražus, bet prašau, nereikia, - papurčiau galvą vis dar besijuokdama.
- Aš tiesiog nebijau realybės taip kaip tu. Kaip tu gali būti rašytoja, bet tokia kukli ir visai be erotinės fantazijos, - atsiduso ši ir atsilaužė mano keksiuko. Mano veidas tuojau pat ištįso.
YOU ARE READING
The February
Fanfiction"He was never supposed to mean this much to me, I was never supposed to fall this hard." Kai Rose buvo dar visai maža, jos mama papasakojo jai istoriją, kaip ji susipažino su jos tėčiu. Kiekvieną savo gyvenime sutiktą vyrą ji užrašydavo į sąsiuvinį...