7

1K 128 10
                                    

Belaukiant grįžtančių Louis, Niall, Liam, Eleanor, Sophia ir Macy su Harry vienas kitam nebe pratarėm nė žodžio. Jis žiūrėjo televizorių svetainėje, o aš naršiau telefone sėdėdama virtuvėje. Bandžiau susikaupti į naujienas twitter paskyroje, tačiau viskas apie ką galėjau galvoti buvo koks jausmas bučiuotis su vaikinu gretimam kambaryje. Ranka perbraukiau per plaukus ir padėjau telefoną ant stalo. Man buvo nuobodu ir jaučiausi taip, tarsi tuoj užmigsiu.

- Ką darai? - Harry įžengė į virtuvę ir atsidaręs šaldytuvą peržvelgė jame esantį maistą akimis.

- Nieko, - nusižiovavau stebėdama jį.

- Ateik į svetainę, pažiūrėsim filmą, - pasiūlė su šypsena veide.

- Gerai, - gūžtelėjau pečiais ir nusekiau paskui jį. Harry įsitaisė ant sofos, o aš ant fotelio. - ką žiūrėsim? - paklausiau.

- Trumeno šou, tinka? - žvilgtelėjo į mane laukdamas atsakymo.

- Taip, - palinksėjau, - dievinu Jim Carrey, - suplojau rankomis.

- Aš irgi! - Harry ištiesė ranką į mano pusę, - žaibas! - nusijuokiau, tačiau vis vien trenkiau kumščiu į į jo ranką. - kuris filmas tavo mėgstamiausias? - vėl paklausė. Regis, jis nebeketino žiūrėti filmo.

- Manau, kad Briusas visagalis, o tavo? - šyptelėjau.

- Jis sako taip, be jokių abejonių, - pamosikavo rankomis.

- Irgi geras, - pritariau jam.

- Brangieji, mes namie! - Lou įžengė į namus.

- Manau, kad filmą teks atidėti, - nusišypsojo Harry ir pakilęs nuo sofos nuėjo pasitikti jų. Atsidususi taip pat nuskubėjau prie ką tik atvažiavusio maisto.

- Ką veikėt? - paklausė Eleanor pakilnodama antakius. Pažiūrėjau į ją kreivu žvilgsniu ir ši nusijuokusi tiesiog praėjo pro mane.

- Galit išsikraut produktus, - Niall grįžo iš virtuvės, o Liam su Sophia nuskubėjo į ją.

- Ką šiandien žiūrėsim? - blondinas apglėbė mane per pečius.

- Trumeno šou, - nusišypsojau.

- Kodėl kai paliekam Harry vadovaut visada turim žiūrėt kažką su Jim Carrey, - atsiduso Louis.

- Tau nepatinka Jim Carrey? - kilstelėjau antakį ir išsivadavusi iš Niall glėbio atsistojau prieš Lou sukryžiuodama rankas ties krūtine.

- Taip, Lou, turi kažką prieš Jim Carrey? - Harry taip pat prisijungė prie manęs ir dabar abu "piktai" žiūrėjom į siaubo apimtą vaikiną priešais.

- JIE DAUGINASI! KARTOJU, JIM CARREY GERBĖJAI ŠIUOSE NAMUOSE DAUGINASI! - pradėjo šaukti jis ir nubėgo į svetainę, kurioje netrukus pasigirdo Eleanor ir Macy juokas.

- Kodėl jūs dar čia? Grįžkit į virtuvę, - pamojo ranka Liam ir apsikabinęs Sophia per liemenį nuskubėjo į svetainę.

- Kodėl aš su jumis pradėjau bendraut, - atsidusau.

- Kad tavo gyvenimas taptų gražesnis, - mirktelėjo Harry ir vėl ištraukė viščiuką.

- Tikriausiai, - sukikenau. Mano užpakalinėje kišenėje suvibravo telefonas. Išsitraukiau jį ir šyptelėjau pamačiusi Josh vardą ekrane.

Josh: Labas, ką darai? :)

Aš: Labas, gaminu, ką tu? :P

Josh: Galvoju apie tave :) ką gamini?

Aš: Kepsiu vištieną.

Josh: Skamba gardžiai. Ar norėtum dar kada susitikti? :)

Aš: Žinoma :) kada?

The FebruaryWhere stories live. Discover now