6

1K 106 13
                                    

Nuo pat ankstyvo ryto elgiausi kaip pakvaišusi. Po vakarykščių įvykių vis dar negalėjau rasti sau vietos. Miegojau nedaug, tačiau nesijaučiau išsekusi. Tai, kad Josh yra gimęs vasarį mane taip stipriai pribloškė, jog nebegaliu blaiviai mąstyti. Vienintelis geras dalykas yra tas, kad visas šis nutikimas mane stipriai įkvėpė ir aš prie knygos šią naktį praleidau daugiau laiko nei kelias praėjusias savaites. Nekantravau viską papasakoti merginoms, nors iš pradžių reikės Eleanor ir Sophia supažindinti su mano istorija.

Atvykusi Sophios nurodytu adresu nieko nelaukdama paskambinau į duris. Po kelių akimirkų jos plačiai prasivėrė ir mane pasitiko Eleanor.

- Užeik, - mostelėjo galva į svetainę. Ten manęs jau laukė Sophia ir Macy.

- Pasakok, - El įsitaisė šalia manęs. - ar jis buvo romantiškas? Apie ką šnekėjot? Pasibučiavot?

- Jis buvo labai mielas, - pasakiau,- buvom paprastoje kavinukėje, tačiau buvo labai jauku. Pakankamai lengvai radom bendrą kalbą, turim daug bendrų pomėgių, tad viskas praėjo labai sklandžiai, - nusišypsojau.

- O pasimatymo pabaigoje..? - prisimerkė Macy.

- Jis mane pabučiavo, - išsišiepiau ir merginos džiaugsmingai suplojo rankomis.

- Kada dabar susitiksit? - paklausė Sophia įsimesdama sumuštinuką į burną.

- Nežinau, tačiau tikiuosi, jog greit, - prikandau lūpą užsisvajojusi.

- Regis, tuojau turėsim naują porelę, - pakilnojo antakius Eleanor ir atsigėrė savo kavos.

- Jei viskas taip gerai eisis, tada norėčiau tuo tikėti, - šyptelėjau. Pasigirdo skambutis į duris ir El su Sophia nuskubėjo prie jų, kadangi atvažiavo vaikinai.

- Nenorėjau to sakyti prie visų, iš pradžių tik tau, - pasilenkiau arčiau Macy.

- Aš klausau, - taip pat palinko į mano pusę.

- Jis gimęs vasarį, - plačiai išsiviepiau, o ši nusišypsojusi atsitraukė.

- Tai puiku, jei jis bus tavo išrinktasis, bet neturėtum stačia galva nerti į santykius vien dėl jo gimimo mėnesio, - patapšnojo man per petį. Prieš man paprieštaraujant į svetainę sugūžėjo vaikinai.

- Sveikos, - pasisveikino Niall, - kaip vakarykštis pasimatymas? - kadangi jis pažinojo Josh geriausiai, nujaučiau, kad jis žino apie vakar daugiau, nei dedasi žinąs.

- Puikiai, - nusišypsojau ir visi greitai susirado sau vietas atsisėsti.

- Kodėl nėra valgyt? - patempė lūpą Liam.

- Nes nieks negamino, - mirktelėjo Sophia. Su susižavėjimu stebėjau juos besikalbančius. Jų akys tarsi spindėjo bežiūrint vienas į kitą. Tarp jų buvo nepaneigiama kibirkštėlė ir žinau, kad visi kiti tai irgi jautė.

- Kieno šiandien eilė gaminti? - nusižiovavo Eleanor ir prisimerkusi nužvelgė visus.

- Rose, - pasakė Macy ir aš pasisukau į ją.

- Ką? - kilstelėjau antakį.

- Tu skaniai gamini, padaryk mums valgyt, - meiliai nusišypsojo ir pamerkė akį.

- Šaldytuve yra vištienos, - mostelėjo ranka Sophia.

- O daržovių? Bulvių? Padažo? - paklausiau ir ši papurtė galvą. Atsidususi atsistojau. - kažkas turės nuvažiuoti į parduotuvę, - gūžtelėjau pečiais prieš patraukdama į virtuvę.

- Tau reiks pagalbos virtuvėje? - atėjo Louis.

- Būtų gerai, bet iš tavęs jos nesulauksiu, taip? - šyptelėjau ir jis palinksėjo.

The FebruaryWhere stories live. Discover now