No.8 - ချစ်ခြင်းရဲ့ ... သံယောဇဥ်

399 57 2
                                    

၂ နှစ်ကြာပြီးနောက် ~~~

'' ဂျောင်ကုရားး Hyung မနက်စာအတွက် ပြင်ပေးထားခဲ့ပြီ စားပြီး မှ သွားနော် Hyung လည်း အတန်းချိန် နီးနေလို့ သွားနှင့်ပြီ ...
အထက်တန်းနောက်ဆုံးနှစ်ရဲ့ ပထမဆုံးကျောင်းတက်ရမယ့်နေ့လေးမို့ ဂုဏ်ယူပါတယ် နောက်နှစ်ဆို Uni ကျောင်းသားကြီး ဖြစ်တော့မယ်  ၁၈ ပြည့်ဖို့လည်း လပိုင်းး လောက်ပဲ လိုတော့တယ် ခလေးလေးး Fighting ...´´
                                 ဂျောင်ကု လေးရဲ့ Jin Hyung ❤️

" အဟင်းးး ဘာလည်း ရီရတယ် နေ့တိုင်းမပျင်ဘူးလားမသိဘူး  "

သူ့ကို မနက်တိုင်းလာနှိုးစရာ မလိုတော့ဘူးလို့ပြောထားလို့ မနက်တိုင်းကို ထူးဆန်းတဲ့ စာတစ်စောင်စီ ရေးပြီး ထမင်းစားပွဲ မှာ အမြဲတင်ပေးထားခဲ့တဲ့ Jin Hyung ပါ ....

Jungkook လည်းစာလေးကို ယူပြီး အပေါ်ထပ်က သူ့ အခန်းလေးထဲ ပြေး၀င်ပြီး Jin ရေးပေးခဲ့တဲ့ စာလေးကို ခေါက်ပြီး ဘူးထဲမှာ ထည့် သိမ်းထားလိုက်တယ်.....

သူအဲ့လို စာလေးတွေရေးတာ တစ်နှစ်တောင်ရှိပြီ နေ့တိုင်းမပျက်ခဲ့ဘူး ...

ဟုတ်ပါတယ် ဒီနှစ်က အထက်တန်း နောက်ဆုံးနှစ် ၁၈ နှစ်ပြည့်မယ့်  နှစ်လေ Jin Hyung ကတော့ Uni နောက်ဆုံးနှစ်ပါ ....

" ရားးး ဂျောင်ကု မင်း Uni ရောက်ရင် ဘယ်မေဂျာယူဖ်ု့တွေးထားလည်း ဒီမှာ မတက်ပဲ နိုင်ငံခြား Uni တစ်ခုခု လျှောက်ပါလား မင်းဆို ပါလောက်တယ် "

" မသိသေးပါဘူး မင်းကရော "

" ဟီး ငါက မင်းတက်မယ်ယ်ဆိုတဲ့ နေရာကို သိမှ ဘာလို့ဆို မင်းနဲ့ တူတူ တက်ချင်လို့လေ ဟီးး "

"ဂျီမင်း နောက်မှာ ကားး...."

ဂျောင် ကု ပြောရင်းနဲ့ ဂျီမင်းကို ဆွဲလိုက်တော့ သူ့ရင်ခွင်ထဲ ထည့် ပြီး ဖက်မိရက်သားဖြစ်သွားတယ်....

တစ်ကျောင်းလုံးက မျက်လုံးတွေက သူတို့ ၂ယောက်ဆီ ကို ရောက်လာပြီး တိုးတိုး တိုးတိုး နဲ့ပြောနေကြတာပေါ့...

" ဟဲ့ ဟဲ့ သူတို့ ၂ယောက်က အခုတော့ တကယ်တွဲပြီထင်တယ် ဟိဟိ "

ချစ်ခြင်းရဲ့  .....  သံယောဇဥ်  Where stories live. Discover now